طی ۳ ماه گذشته انجام شد؛ هزینه کرد ۵۰ میلیارد تومانی برای توافقات املاک در بجنورد

شهردار بجنورد از هزینه کرد ۵۰ میلیارد تومانی برای انجام توافقات املاک طی ۳ ماه گذشته در مرکز خراسان شمالی خبر داد. جواد حمیدی در هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد که امروز در شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: این اقدام در راستای انجام بازگشایی ها در شهر انجام شده و همچنان […]

شهردار بجنورد از هزینه کرد ۵۰ میلیارد تومانی برای انجام توافقات املاک طی ۳ ماه گذشته در مرکز خراسان شمالی خبر داد.

جواد حمیدی در هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد که امروز در شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: این اقدام در راستای انجام بازگشایی ها در شهر انجام شده و همچنان نیز درحد توان شهرداری ادامه دارد.

وی تاکید کرد: صرفا ۱۰ درصد این هزینه ها نقدی بوده و ۹۰ درصد آن ها با معاوضه املاک یا اعطای تسهیلات انجام شده است تا بازگشایی های شهر انجام شود.

وی همچنین از پیشرفت فیزیکی حدود ۶۰ درصدی ۳ پروژه خبر داد و گفت: پروژه های بازار تره بار، رستوران و گود کشتی از جمله پروژه هایی است که هم اکنون در حال انجام بوده و به سرعت نیز پیش می رود.

حمیدی ادامه داد: پروژه احداث بلوار پیامبر اعظم (ص) نیز به مراحل پایانی نزدیک شده و در حال احداث یک میدان در آن هستیم.

شهردار بجنورد به عملکرد آسفالت نیز اشاره کرد و افزود: طی ۷ ماهه سال گذشته در مرکز استان ۷۰ هزار متر مربع آسفالت انجام شد اما در ۷ ماهه امسال شاهد افزایش چشمگیر آن به میزان ۱۶۵ هزار متر مربع هستیم که به بیش از ۲ برابر رسیده است.

وی گفت: طی امسال توانستیم با پیگیری های بسیار، ۱۵ میلیارد تومان قیر رایگان از دولت دریافت کنیم که سبب شد بتوانیم بهره بیشتری از اعتبارات شهرداری در سایر بخش ها ببریم.

وی همچنین بیان کرد: برای انجام بعضی اقدامات و پروژه ها، نیازمند جابجایی اعتبارات هستیم که لایحه آن تقدیم شورا می شود.

حمیدی بیان کرد: هزینه های شهرداری بسیار بالا است و با انجام پروژه های مختلف سعی در ایجاد درآمد پایدار برای شهر داریم.

منبع خبر