ظرفیت های شهرداری گلپایگان در مشارکت حداکثری در انتخابات بررسی شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان، جلسات مستمر جهت ایجاد بستری مناسب جهت حضور حداکثری شهروندان محترم گلپایگانی در پای صندوق های رای و همچنین جلسه تکریم ارباب رجوع با حضور پیمان شکرزاده شهردار و مدیران شهرداری، در دفتر شهردار برگزار […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان، جلسات مستمر جهت ایجاد بستری مناسب جهت حضور حداکثری شهروندان محترم گلپایگانی در پای صندوق های رای و همچنین جلسه تکریم ارباب رجوع با حضور پیمان شکرزاده شهردار و مدیران شهرداری، در دفتر شهردار برگزار شد.

شهرداری گلپایگان به جمله رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که فرمودند آنچه که من از مردم می‌خواهم، عبارت است از اینکه همه با همه‌ی قوا، با همه توان، با همه نشاط پای صندوق‌های رای حاضر بشوند. خدای متعال با آن ملتی است که می‌اندیشد، تصمیم می‌گیرد، انتخاب می‌کند و برای خدا و در راه خدا به آن انتخاب عمل می‌کند.

پیمان شکرزاده بر تکریم ارباب رجوع تاکید داشت و عنوان کرد: حتی اگر شهرداری نتواند کاری برای رفع مشکل فرد انجام دهد با برخورد مناسب توجیه و راهنمایی شود و تکریم ارباب رجوع در اولویت باشد و همکاران باید مسئولیت پذیری در قبال شغل و وظایف اداری خود داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه همه ما آماده سازی زیر ساخت‌ها، حفظ بی طرفی، برگزاری انتخابات و اعمال قانون به منظور حضور حداکثری در راستای مشارکت اقشار مختلف مردم در انتخابات امسال است.