عرضه بهداشتی دام در قربانگاه منطقه۱۳ تهران به مناسبت عید سعید قربان

شهردارمنطقه ۱۳ با اشاره به راه اندازی قربانگاه در این منطقه، از عرضه دام در این مرکز به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و روز عرفه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی عید سعید قربان را عید تقرب به حضرت حق، رویش نور ایمان در دلهای آگاه مسلمین و پیروی […]

شهردارمنطقه ۱۳ با اشاره به راه اندازی قربانگاه در این منطقه، از عرضه دام در این مرکز به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و روز عرفه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی عید سعید قربان را عید تقرب به حضرت حق، رویش نور ایمان در دلهای آگاه مسلمین و پیروی از سنت ابراهیمی دانست و افزود: به مناسبت فرارسیدن ایام عرفه و عید سعید قربان،   مرکز عرضه بهداشتی دام به مساحت هزار متر مربع در خیابان دماوند، بعد از پل خاقانی و انتهای خیابان هاشمی راه اندازی شد.
او افزود: ذبح بهداشتی و شرعی دام زیر نظر دامپزشک و ناظر بر اساس ستاد تنظیم بازار و ترازوی شاخص امروز شنبه ۱۸ تیرماه  تا ساعت ۱۹ و فردا یکشنبه ۱۹ تیر ماه  از ساعت پنج صبح تا شانزده بعد از ظهر انجام می شود.
شهردارمنطقه۱۳ با اشاره به فعالیت شش غرفه در قربانگاه منطقه افزود: این غرفه ها با عناوین فرهنگی با محوریت رادیو عید، بازیافت، سلامت، محیط زیست، زیباسازی و ارائه خدمات مختلف پذیرای شهروندان است.
محمد هادی علی احمدی در توضیح برنامه های فرهنگی منطقه به مناسبت عید سعید قربان افزود: برپایی ایستگاه های صلواتی در نواحی چهارگانه،   کمک به برگزاری جشن در مساجد، نشست های معرفت افزایی در سرای محلات و مساجد، نمایشگاه عکس با موضوع عید قربان از جمله برنامه های اداره فرهنگی به مناسبت عید سعید قربان است.

منبع خبر