علی ملکی، شهردار اندیشه؛ برخورداری از یک شهر ایده آل، مشارکت همگانی را می طلبد/ مشارکت شهروندان اندیشه در پیشرفت امور شهری ستودنی است

شهرداران آنلاین/علی ملکی، شهردار اندیشه؛ برخورداری از یک شهر ایده آل، مشارکت همگانی را می طلبد/ مشارکت شهروندان اندیشه در پیشرفت امور شهری ستودنی است به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه ملکی، شهردار اندیشه  ضمن اشاره به حقوق شهروندی و ارتباط آن به فعالیت های […]

شهرداران آنلاین/علی ملکی، شهردار اندیشه؛

برخورداری از یک شهر ایده آل، مشارکت همگانی را می طلبد/ مشارکت شهروندان اندیشه در پیشرفت امور شهری ستودنی است


به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه ملکی، شهردار اندیشه  ضمن اشاره به حقوق شهروندی و ارتباط آن به فعالیت های شهرداری گفت: از منظر قوانین شهرداری ها، کلیه شهروندان می بایست از امکانات شهری بهره مند گردد. امکاناتی که با توجه به تراکم جمعیت هر نقطه و بصورت عادلانه در سطح شهر اجرا و توزیع میگردد.

شهردار اندیشه در ادامه افزود: مجموعه شورای شهر و شهرداری اندیشه همواره سعی داشته است نسبت به رعایت حقوق شهروندان اهتمام داشته و در اعتلای این مهم از هیچ کوششی دریغ نورزد. در همین راستا و با هدف گسترش و هدفمند کردن امکانات، مطالعات میدانی کارشناسان و مشاورین مدیریت شهری در دست اقدام است و در آینده ای نزدیک و پس از تکمیل و دسته بندی داده ها، نسبت به اطلاع رسانی آن نزد افکارعمومی و همچنین تشریح برنامه های مد نظر اقدام خواهیم کرد.

ذکر این نکته هم ضرورت دارد که  تمام برنامه های تبیین شده قطعا با مشارکت و همراهی شهروندان و بهره مندی از نظرات این عزیزان امکان پذیر خواهد بود، چرا که بر این اصل باور داریم؛ برخورداری از یک شهر ایده ال با مشارکت شهروندان امکان پذیر است.

ملکی خاطرنشان کرد: البته ذکر این نکته ضرورت دارد؛ شهروندان فهیم اندیشه در مقاطع مختلف همواره دوشادوش مدیریت شهری نسبت به رفع موانع و پیشرفت شهر وارد میدان شده و صادقانه خدمت کرده و هر جا لازم بوده است وارد شده و به یاری خادمین خود در شهر شتافته اند که جا دارد از این میزان حس و روحیه مسئولیت پذیری مالکین واقعی شهر (شهروندان) تشکر ویژه داشته باشم.

نمونه بارز مشارکت ولی نعمتان ما در شهر اندیشه، مبارزه جانانه این عزیزان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین پشتیبانی اقتصادی از آسیب دیدگان ناشی از کرونا (کمک های مومنانه) در نوبت های مختلف بوده است که به بهترین شکل ممکن صورت پذیرفت.

شهردار اندیشه در پایان گفت: امید است با کمک و همکاری یکدیگر بتوانیم با حذف این ویروس منحوس از سطح کشور، آرامش مجدد را به جامعه برگردانیم.