عملیات احداث پارک درون محله “میخک” در مهاباد آغاز شد

معاون فنی و عمران شهرداری مهاباد گفت: پارک محلی “میخک” واقع در شهرک گل‌ها (قصابخانه) در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۴۰۰ مترمربع در حال احداث است. سید جمال یوسفی گفت: از میزان مساحت احداث شده، ۸۵۰ مترمربع به پیاده رو، ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع به فضای سبز و ۲۴۰ مترمربع به فضای […]

معاون فنی و عمران شهرداری مهاباد گفت: پارک محلی “میخک” واقع در شهرک گل‌ها (قصابخانه) در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۴۰۰ مترمربع در حال احداث است.

سید جمال یوسفی گفت: از میزان مساحت احداث شده، ۸۵۰ مترمربع به پیاده رو، ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع به فضای سبز و ۲۴۰ مترمربع به فضای بازی اختصاص شده است.

وی گفت: افزایش تعداد پارک و تفرجگاه‌ها با توجه به رشد روز افزون جمعیت، توسعه شهر‌ها و روند رو به رشد آلودگی هوا و به تبع آن ایجاد و احداث مکان‌هایی برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان از اهمیت ویژەای برخوردار است.

معاون فنی و عمران شهرداری مهاباد گفت: همچنین احداث پارک‌های درون محله‌ای با هدف بهبود شرایط زیست محیطی، ارتقاء سلامت روانی، ایجاد محیط شاداب برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت شهروندان، افزایش سلامت زیستی شهر و همچنین افزایش سرانه فضای سبز صورت گرفته است.

یوسفی گفت: در این پارک سیستم آبیاری و روشنایی و مبلمان طراحی شده که به زودی بعد از اتمام کار عمرانی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

منبع خبر