عملیات تخریب و بازگشایی خیابان بیست متری محله چاهستانی‌ها در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه دو شهرداری بندرعباس، تخریب املاک در مسیر بازگشایی خیابان بیست متری همچنان ادامه دارد و با هدف رفاه حال شهروندان در عبور و مرور در حال انجام است. مهدی احمدی قلعه‌قاضی عنوان نمود: املاک در مسیر بازگشایی خیابان بیست متری که تحت تملک شهرداری […]

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه دو شهرداری بندرعباس، تخریب املاک در مسیر بازگشایی خیابان بیست متری همچنان ادامه دارد و با هدف رفاه حال شهروندان در عبور و مرور در حال انجام است.

مهدی احمدی قلعه‌قاضی عنوان نمود: املاک در مسیر بازگشایی خیابان بیست متری که تحت تملک شهرداری قرار گرفته‌اند، با هدف سهولت در عبور و مرور و ساماندهی و روان‌سازی ترافیک در حال تخریب می‌باشند.

وی بیان کرد: در مسیر اجرای این پروژه املاک دیگری نیز وجود دارند که تعدادی تحت تملک شهرداری قرار گرفته‌اند. برخی از این ممالک تخریب و سه ملک دیگر در کوچه نخل ۳، جمعه سوم آذر ماه با ماشین‌‌آلاتی از جمله بیل مکانیکی تخریب شدند و تخریب باقی املاک نیز در دست اقدام می‌باشد.

احمدی قلعه‌قاضی در پایان اضافه نمود: با توجه به اینکه این املاک خالی از سکنه بودند، شهرداری منطقه دو برای برقراری امنیت بیشتر در این محدوده با رعایت ضوابط حقوقی، تخریب این سه ملک را اجرایی نمود.