عملیات روشنایی کمربندی جنوبی قرچک به اتمام رسید

شهردار قرچک گفت: با اتمام عملیات پایه‌گذاری و کابل کشی ، کمربندی جنوبی قرچک به طول یکهزار و ۶۰۰ متر به طور کامل روشن شد. محسن خرمی شریف اظهار داشت: کمربندی جنوبی شهر قرچک علاوه بر آن که نقش مهم و موثری در کنترل ترافیک هسته مرکزی شهر داد، مسیر دسترسی روستاهای جنوبی و نیز […]

شهردار قرچک گفت: با اتمام عملیات پایه‌گذاری و کابل کشی ، کمربندی جنوبی قرچک به طول یکهزار و ۶۰۰ متر به طور کامل روشن شد.

محسن خرمی شریف اظهار داشت: کمربندی جنوبی شهر قرچک علاوه بر آن که نقش مهم و موثری در کنترل ترافیک هسته مرکزی شهر داد، مسیر دسترسی روستاهای جنوبی و نیز اتصال شهرستان‌های ورامین و پیشوا نیز محسوب می‌شود از این رو، توجه به موضوعات ترافیکی این مسیر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و مدیریت شهری قرچک نیز تلاش دارد تا با تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، ضریب امنیت تردد در آن را افزایش دهد.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین خواسته‌های مردم و مسئولان شهرستان قرچک، تأمین روشنایی این مسیر است که با طراحی روشنایی و تأمین ۵۰ عدد تیر سه متری بر اساس نظر کارشناسان منطقه برق قرچک، عملیات اجرایی آن از یک ماه پیش آغاز و با تکمیل کابل‌کشی به صورت خودنگهدار و چراغ‌های تأمین کننده نور دو سمت رفت و برگشت، این مسیر یکهزار و ۶۰۰ متری به طور کامل روشن شد.

شهردار قرچک هزینه اجرای این طرح را که با مشارکت منطقه برق قرچک صورت گرفت، ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

خرمی شریف اظهار داشت: با تأمین روشنایی برق این محور مهم مواصلاتی، امنیت تردد در این مسیر افزایش یافته و قطعا از وقوع تصادفات جاده‌ای پیشگیری می‌شود.

وی همچنین از آغاز روکش آسفالت این محور خبر داد و افزود: به منظور ترمیم روکش آسفالت کمربندی جنوبی قرچک، این محور از روز جمعه ۲۷ خرداد از ساعت ۸ تا ۱۴ در مسیر غرب به شرق ( به سمت ورامین ) مسدود می‌شود.

شهردار قرچک افزود: به منظور افزایش ایمنی مسیر در روز، عملیات عملیات خط‌کشی محورهای مواصلاتی و معابر شهر قرچک با اعتبار ۸ میلیارد ریالی و به طول ۱۱۵ هزار متر انجام شده است.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
کمربندی جنوبی شهرستان قرچک مسیر دسترسی روستاهای داودآباد، پوئینک جنوبی، قشلاق اول و دوم، محمدآباد، ولی‌آباد و شهرک صنعتی قرچک است.
این مسیر از میدان شهید ستاری قرچک آغاز و تا میدان پوئینک این شهرستان امتداد دارد.

منبع خبر