مدیرکل طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم:

فرایند تفکیک اراضی در شهرداری قم غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مدیرکل طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم گفت: غیرحضوری و الکترونیکی‌سازی فرایند تفکیک اراضی و اعمال ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها به‌منظور تسهیل اقدامات این حوزه اجرایی شد. علیرضا بافرانی اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در ماه‌های گذشته عملیاتی شد، غیرحضوری‌سازی فرایندهای […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مدیرکل طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم گفت: غیرحضوری و الکترونیکی‌سازی فرایند تفکیک اراضی و اعمال ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها به‌منظور تسهیل اقدامات این حوزه اجرایی شد.

علیرضا بافرانی اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در ماه‌های گذشته عملیاتی شد، غیرحضوری‌سازی فرایندهای تفکیک اراضی شهری بود.

 وی افزود: مسئله تفکیک اراضی شهری و اعمال ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها یکی از فرایندهای مهم حوزه شهرسازی است که حساسیت‌های خاص خود را دارد.

 مدیرکل طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم با اشاره به اهتمام شهرداری قم برای غیرحضوری‌سازی فرایندهای شهرسازی خاطرنشان کرد: این فرایند در حال حاضر از ثبت درخواست تا امضاهای موردنیاز آن به‌صورت الکترونیکی قابل انجام است.

 بافرانی نقش اداره کل طرح‌های توسعه شهری، اداره کل املاک و دیگر بخش‌های شهرداری در فرایندهای تفکیک اراضی را موردتوجه قرارداد و گفت: ایجاد هماهنگی میان این بخش‌ها برای غیرحضوری‌سازی فرایندها با موفقیت انجام‌شده است.

 وی با اشاره به اینکه در جریان تهیه نقشه‌های تفکیکی ارتباط خوبی با نظام‌مهندسی ساختمان استان قم برقرار شده است، اضافه کرد: اگر نقشه ایرادی داشته باشد، از طریق سیستم به شهرسازی باز می‌گردد و شهروندان در این فرایندها سرگردان نمی‌شوند.