فروشگاه مجازی شهروند با عبور از محدودیتها، سهم ارزشمندی معادل تمام مجموعه زنجیرهای شهروند را کسب خواهد کرد
مدیرعامل فروشگاههای زنجیرهای شهروند در مراسم معارفه سرپرست فروشگاه مجازی این شرکت، با تشریح سیاستهای مجموعه شهروند در راستای توسعه فروش اینترنتی، بر لزوم همافزایی تمام شعب فروشگاهی در تقویت هرچه بیشتر آن تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان در مراسم معارفه سیدرضا هادیانفر به عنوان سرپرست مدیریت توسعه تجارت الکترونیک […]
مدیرعامل فروشگاههای زنجیرهای شهروند در مراسم معارفه سرپرست فروشگاه مجازی این شرکت، با تشریح سیاستهای مجموعه شهروند در راستای توسعه فروش اینترنتی، بر لزوم همافزایی تمام شعب فروشگاهی در تقویت هرچه بیشتر آن تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان در مراسم معارفه سیدرضا هادیانفر به عنوان سرپرست مدیریت توسعه تجارت الکترونیک شهروند، تقویت زنجیره لجستیک و اراده جمعی را محور اصلی توسعه فروش مجازی شهروند بیان کرد و گفت: تحول بنیادین در حوزه فروش اینترنتی مسالهای است که باید با نگاهی ویژه و به عنوان یک اصل شتاب دهنده در توسعه خدمات مجموعه شهروند صورت بگیرد و داشتن برنامهای جامع و چشماندازی کلان در این حوزه میتواند در آینده شهروند اثربخش باشد.
وی در ادامه با اشاره به تغییر رفتار خرید مصرفکنندگان گفت: امروزه بخش عمدهای از کسب و کارها و صنعت خرده فروشی تمرکز خود را بر فروش در فضای مجازی قرار دادهاند، فروشگاههای شهروند نیز با آگاهی از این موضوع باید در مسیر هوشمندسازی، ریلگذاری و حرکت نموده و خدمات ویژهای را ارائه و عملیاتی کند.
مدیرعامل شرکت شهروند با تاکید بر اینکه فروش اینترنتی شهروند باید در تمام شعب فروشگاهی فعال باشد، تصریح کرد: فروشگاه مجازی شهروند باید ضمن عبور از محدودیتها، سهم ارزشمندی معادل تمام مجموعه زنجیرهای شهروند را در نگاه مشتریان خود کسب نماید.
قربانیان افزود: توسعه تجارت الکترونیک شهروند نیازمند یک تحول بنیادین و تغییر در ساختار موجود است، انتظار میرود با تکیه بر ظرفیتهای داخلی و همت و اراده جمعی تمام ارکان این مجموعه بتوانیم شاهد شکوفایی برند باارزش شهروند در ارائه خدمات نوین فروش مجازی در کشور باشیم.
وی با اشاره به اهمیت شناسایی و استفاده از توان بخش خصوصی در توسعه خدمات بیشتر به شهروندان خاطر نشان کرد: ظرفیتهای قابل توجهی برای ارتقا خدمات اینترنتی، تقویت ناوگان لجستیک و توسعه فروش مجازی شهروند با مشارکت بخش خصوصی و سرمایهگذاران این حوزه وجود دارد که باید به درستی شناسایی و مورد استفاده قرار بگیرد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰