فضاسازی شهر قم به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

هم‌زمان با ایام سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و قیام تاریخی ۱۵ خرداد، ۱۳۰۰ مترمربع تبلیغات شهری در ۱۳۰ سازه در سطح شهر قم به اکران درآمد. تسلیت ایام سالروز رحلت جان‌گداز حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام تاریخی ۱۵ خردادماه سال ۱۳۴۲ از موضوعات محوری تبلیغات محیطی این ایام بود که […]

هم‌زمان با ایام سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و قیام تاریخی ۱۵ خرداد، ۱۳۰۰ مترمربع تبلیغات شهری در ۱۳۰ سازه در سطح شهر قم به اکران درآمد.

تسلیت ایام سالروز رحلت جان‌گداز حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام تاریخی ۱۵ خردادماه سال ۱۳۴۲ از موضوعات محوری تبلیغات محیطی این ایام بود که در سازه‌های مختلف ازجمله پرتابل، تابلو‌های عرشه پل، استرابورد و آویز توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم طراحی، چاپ و اکران شد.

طراحی، چاپ و اکران بنر در سازه تبلیغاتی پهن‌پیکر ورودی شهر قم در عوارضی اتوبان قم-تهران نیز از اقدامات شاخصی بود که در راستای گرامیداشت این ایام به اجرا در آمد.

اهتزاز پرچم‌های مرتفع مشکی در سطح شهر قم، نصب پرچم، ریسه و آویز‌های مشکی در میادین و شوارع، خاموشی المان‌های نوری و چندرنگ از دیگر اقدامات شهرداری قم در این ایام بوده است.

اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌ها و فضا‌های عمومی سطح شهر باهدف گرامیداشت یاد و خاطر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت قیام تاریخی ۱۵ خرداد و همچنین همکاری در برگزاری راهپیمایی مردمی روز ۱۵ خرداد از دیگر برنامه‌های شهرداری قم در ایام ۱۴ و ۱۵ خردادماه امسال است.

منبع خبر