قدردانی شهردار منطقه۸ پایتخت از فرماندهی یگان حفاظت شهرداری تهران

شهردار منطقه ۸ همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، با حضور در ساختمان مرکزی اجرائیات شهرداری تهران از خدمات سبزپوشان یگان حفاظت شهرداری تشکر و قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ پیش‌از ظهر امروز تیم مدیریت شهری شهرداری منطقه هشت با حضور در ساختمان مرکزی اجرائیات شهرداری تهران، هفته نیروی انتظامی را به […]

شهردار منطقه ۸ همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، با حضور در ساختمان مرکزی اجرائیات شهرداری تهران از خدمات سبزپوشان یگان حفاظت شهرداری تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ پیش‌از ظهر امروز تیم مدیریت شهری شهرداری منطقه هشت با حضور در ساختمان مرکزی اجرائیات شهرداری تهران، هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت شهرداری تهران تبریک گفتند.

در این نشست، سرهنگ سید هادی موسوی فرماندهی یگان حفاظت شهرداری تهران  در این جلسه گفت: یکی از اقدامات مشترکی که با مناطق در حوزه امنیت بوستان های مادر و کودک می‌توان انجام داد این است یگان بانوان برای حفاظت از مادران و کودک در بوستان های ویژه این گروه تشکیل شود.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری و نیروی انتظامی وظایف مشترک و هم‌سویی دارند که محصول آن ایجاد نظم و امنیت در شهر است.

فاطمه تنهایی در این جلسه ضمن خداقوت به همکاران و تشکر از خدمات سبزپوشان یگان ویژه شهراداری تهران و آرزوی توفیق و سلامتی افزود: آرامش و آسایش شهروندان با همراهی و هماهنگی نیروهای خدمت رسان در شهر محقق می‌شود.

گفتنی است در این نشست مدیران ارشد شهری پیرامون مسائل و موضوعات صیانت از اماکن و منافع مدیریت شهری بحث و گفت‌وگو کردند و پیشنهادها و نقطه نظرات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع خبر