لزوم مناسب‌سازی اتوبوس‌های شهری برای معلولان

شهردار سمنان از ضرورت راه‌اندازی اتوبوس‌های مناسب‌سازی شده درون‌شهری ویژه معلولان و جانبازان خبر داد و گفت: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر موظف است موضوع را پیگیری کند. سیدعلی مرتضی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: معلولان مانند سایر شهروندان حق دارند به راحتی در فضاهای شهری به ویژه معابر و پیاده‌روها تردد کنند و […]

شهردار سمنان از ضرورت راه‌اندازی اتوبوس‌های مناسب‌سازی شده درون‌شهری ویژه معلولان و جانبازان خبر داد و گفت: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر موظف است موضوع را پیگیری کند.

سیدعلی مرتضی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: معلولان مانند سایر شهروندان حق دارند به راحتی در فضاهای شهری به ویژه معابر و پیاده‌روها تردد کنند و با مشکل و مانع، مواجه نباشند.

وی افزود: مناسب‌سازی معابر و بوستان‌های شهر از سال‌های گذشته در دستور کار شهرداری بوده و تلاش شده است در نوسازی‌ها و بهسازی‌های جدید، پیاده‌روها و سایر اماکن عمومی شهر، تسهیلات عبور آسان جانبازان و معلولان فراهم شود.

شهردار سمنان با اشاره به لزوم راه‌اندازی اتوبوس‌های مناسب‌سازی شده درون‌شهری ویژه معلولان و جانبازان، گفت: دستور ویژه‌ای به رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری جهت مناسب‌سازی تعدادی از اتوبوس‌های درون شهری داده شده است.

منبع خبر