ما از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت می کنیم

شهردار بندرعباس گفت: شهرداری از سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت و از آنها حمایت  می کند تا در این شهر سرمایه گذاری کنند و ما بسته های خوبی را برای آنها در نظر گرفتیم. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین- هرمزگان- مهدی نوبانی  شهردار بندرعباس در هفتادمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلان شهرها و […]

شهردار بندرعباس گفت: شهرداری از سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت و از آنها حمایت  می کند تا در این شهر سرمایه گذاری کنند و ما بسته های خوبی را برای آنها در نظر گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین- هرمزگان- مهدی نوبانی  شهردار بندرعباس در هفتادمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلان شهرها و شهرداری مراکز استان کشور که امروز در سالن همایش هتل هما برگزار شد افزود: شهرداری بندرعباس در حوزه ی خدمات شهری، اِلمان های شهری و زیبا سازی اقدامات خوبی را انجام  داده است.

شهردار بندرعباس به سرعت کارها در زیر سازی شهر بندرعباس اشاره کرد و گفت: شهرداری بندرعباس تمام قدرت و توان خود را به کار گرفته است تا با برنامه های کوتاه و بلند مدت به عمران و آبادانی شهر کمک کند.

نوبانی ضمن اشاره به تلاش شبانه روزی شهرداری برای کاهش ترافیک  ،تصریح کرد: ۳ پل بزرگ برای کاهش ترافیک در شهر در حال اجرا است که تا ۶ ماه آینده این پل ها به بهره برداری خواهد رسید و همچنین ۳ پل هم آیین کلنگ زنی آن انجام شده است که امیدوارم با تلاش این اقدامات بزودی به مرحله ی افتتاح و بهره برداری برسد.

وی  پارک ها و فضای تفریح خانواده ها را هم یکی از مکان های مهم نشاط آور دانست و افزود؛ ۱۲ پارک را به مردم بندرعباس هدیه کردیم و ۹ پارک در دست اجرا نیز داریم و همچنین بزرگترین آبنمای خشک هم تا ۳ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نوبانی شهر بندرعباس را شهر شب دانست و گفت: شهر  بندرعباس با توجه به گرمایی که دارد شهر شاد و زنده و شهر شب است و منظر و زییای در شب برای این شهر مهم است و ما سعی کردیم به زیبا سازی و نور  در شهر بپردازیم و همچنین ۲۲ کلیومتر نوار ساحلی داریم که باید این ساحل را حفظ کنیم و برنامه های خوبی در این خصوص داریم.

 

وی در پایان یکی از موضوعات مهم را ساماندهی بافت فرسوده دانست و عنوان کرد:  ۸ محله هدف در حوزه شهرک بازآفرینی و شهرسازی با همکاری راه و شهرسازی در دست اجرا داریم و با توجه به اینکه شهر بندرعباس شهر خلاق است این پروژه هم به نتیجه برسد.

نویسنده: رویا حسینی زاده