مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز: رسانه‌ها حس تعلق خاطر شهروندان به شهر را افزایش می‌دهند

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز در اختتامیه ششمین جشنواره شهر و رسانه گفت: با توجه به اهمیت این جشنواره، ردیفی برای استمرار آن مشخص شده و برگزاری آن به‌صورت ملی نیز در دستور کار قرار گرفته است. سروش بزاز یادآور شد: رسانه‌ها با قلم خود حس تعلق شهروندان به شهر را افزایش […]

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز در اختتامیه ششمین جشنواره شهر و رسانه گفت: با توجه به اهمیت این جشنواره، ردیفی برای استمرار آن مشخص شده و برگزاری آن به‌صورت ملی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

سروش بزاز یادآور شد: رسانه‌ها با قلم خود حس تعلق شهروندان به شهر را افزایش می‌دهند و همواره در تمامی عرصه‌های خدمت‌رسانی به شهروندان در کنار مجموعه شهرداری بوده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر در زمینه پروژه‌های شهری سخنی می‌گوییم، تنها با هدف ارتقای شهر است تا آمار و اخبار مناسب و امیدآفرین به کشور منتقل شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اهواز با اشاره به برخی از فعالیت‌های این مجموعه در ۲ سال اخیر گفت: از ۲ سال گذشته تاکنون حدود یکصد معبر نام‌گذاری شده، بیش از یک هزار برنامه رادیویی در بازه زمانی ۲۰ ماه برگزار شده و نورپردازی عرشه‌ها و سطح شهر و ساخت یک هزار تابلوی معبر نیز انجام شده است.