مراسم تکریم کارگران شهرداری گز برخوار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گز برخوار، به مناسبت روز کارگر نشست صمیمی و تکریم کارگران شهرداری برگزار شد. این نشست با حضور امام جمعه شهر، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از کارگران و کارکنان شهرداری در فرهنگسرای ادیب […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گز برخوار، به مناسبت روز کارگر نشست صمیمی و تکریم کارگران شهرداری برگزار شد.
این نشست با حضور امام جمعه شهر، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از کارگران و کارکنان شهرداری در فرهنگسرای ادیب گز برخوار برگزار شد.
سعید ذاکر اصفهانی شهردار گز برخوار ، ضمن تبریک روز کارگر از کارگران واحدهای مختلف شهرداری تقدیر و تشکر کرد و خواستار همراهی و همکاری آنان برای خدمت گذاری هرچه بیشتر به شهروندان شد.
حجهالاسلام محمدی امام جمعه این شهر نیز ضمن تکریم و احترام مقام کارگر ، از زحمات کارگران زحمت کش شهرداری ، تقدیر و تشکر کرد.
در این نشست همچنین خانم دکتر شریف زاده کارشناس بهداشت و سلامت در خصوص مباحث مختلف بهداشت فردی کارگران توضیحاتی را ارائه کرد.