مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر خبر داد: آغاز پروژه آسفالت بیش از ۴۰ هزار متر مربع از معابر اصلی و فرعی در این شهر بندری

مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر گفت: بیش از چهل هزار متر مربع آسفالت در معابر اصلی و فرعی بندر کیاشهر اجرا می شود. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، مرتضی عاطفی شهردار، از اجرای بیش از ۴۰ هزار متر مربع آسفالت در بندر کیاشهر خبر داد و اظهار داشت: در کنار این امر لکه گیری معابر اصلی و فرعی هم در دستور […]

مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر گفت: بیش از چهل هزار متر مربع آسفالت در معابر اصلی و فرعی بندر کیاشهر اجرا می شود.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، مرتضی عاطفی شهردار، از اجرای بیش از ۴۰ هزار متر مربع آسفالت در بندر کیاشهر خبر داد و اظهار داشت: در کنار این امر لکه گیری معابر اصلی و فرعی هم در دستور کار شهرداری قرار دارد.
شهردار بندر کیاشهر با اشاره به اینکه آسفالت معابر جز اولویت های مهم شهرداری است اذعان کرد: از آنجا که سالهاست در بندر کیاشهر پروژه آسفالت آنچنان که باید انجام نشده است بنابراین درصددیم با اجرای این پروژه ها خدمتی کوچک به مردم فهیم این شهر ارائه دهیم.
عاطفی با بیان اینکه قیمت قیر و کلا هزینه های اجرای پروژه های آسفالت افزایش پیدا کرده است تصریح کرد: شهرداری بندر کیاشهر با وجود همه این موارد به دلیل تعهدی که به شهروندان دارد قراردادهای پروژه های آسفالت را منعقد کرده است بنابراین بعد از زیرسازی کار آسفالت اجرایی می شود.
شهردار بندر کیاشهر در پایان اضافه کرد: پروژه های آسفالت شهرداری در معابر اصلی و فرعی با اولویت معابری که در آنها زیرسازی و عملیات لوله گذاری جمع آوری آب های سطحی انجام شده است به مرحله اجرا در می آید.

منبع خبر