مسئول ورزشگاه تختی شهرداری احمدآبادمستوفی: برگزاری همایش های پرنشاط دیگری چون همایش هفته تربیت بدنی را در دستور کار داریم

حسین محمدی مسئول ورزشگاه تختی شهرداری با اشاره به استقبال گسترده همشهریان گرامی از همایش هفته تربیت بدنی، از برگزاری چنین همایش هایی در ایام آتی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری احمدآبادمستوفی، حسین محمدی با ذکر این نکته که برگزاری چنین همایش هایی در ارتقاء سطح نشاط اجتماعی و ترویج هرچه بیشتر ورزش […]

حسین محمدی مسئول ورزشگاه تختی شهرداری با اشاره به استقبال گسترده همشهریان گرامی از همایش هفته تربیت بدنی، از برگزاری چنین همایش هایی در ایام آتی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری احمدآبادمستوفی، حسین محمدی با ذکر این نکته که برگزاری چنین همایش هایی در ارتقاء سطح نشاط اجتماعی و ترویج هرچه بیشتر ورزش نقش اساسی دارد، بیان داشت: حضور خانواده های گرامی و کودکان عزیز در این همایش فرصت مناسبی بود تا فواید و اهمیت ورزش بیش از پیش تبیین شود و ضمن تمرین دسته جمعی حرکات اصلاحی و تمرینات ورزشی مناسب، روش های نوین ورزشی توسط مربیان مجرب معرفی شود.
شایان ذکر است این همایش با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی شورای شهر و شهرداری روز جمعه ۲۹ مهرماه جاری از ساعت ۱۰ صبح در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی شهرداری به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد و همچون هرسال پذیرای همشهریان شریف و خانواده های گرانقدر بود.
برگزاری مسابقات شاد و مهیج همراه با اهداء جوایز نفیس و ارزنده و بازی و تفریح و سرگرمی برای کودکان عزیز از جمله دیگر آیتم های این همایش بود.

منبع خبر