شهردار پارسیان :

مشارکت اجتماعی شهروندان با نیروهای خدمات شهری ضرورتی اجتناب ناپذیر در این روزهای گرم و طاقت فرسا می باشد

شهردار پارسیان گفت:مشارکت اجتماعی شهروندان با نیروهای خدمات شهری ضرورتی اجتناب ناپذیر در این روزهای گرم و طاقت فرسا می باشد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین ،احسان سالمی شهردار پارسیان با بیان اینکه گرمایش جهانی امروز تاب آوری دنیا را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و به تبع آن در شهر پارسیان نیز شاهد سهمگین ترین دوره افزایش دمایی هستیم .

در چنین شرایطی سخت و طاقت فرسا نیروهای خدمات شهری بدون وقفه در حال خدمت رسانی به شهروندان عزیز هستند .
شهروندانی که پویاترین مفهوم اجتماعی عصر حاضر هستند و قطع به یقین همکاری آنها با مدیریت شهری در این شرایط حساس ، شعار پارسیانی زیبا و پاک را محقق می نماید .
در همین راستا با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تقلیل ساعت کاری نیروی های خدوم خدمات شهری در این ایام ضمن اینکه اقدامی در جهت حفظ سلامتی پاکبانان عزیز محسوب می گردد از کلیه شهروندان انتظار می رود در این خصوص با شهرداری پارسیان همکاری نمایند.
شهردار پارسیان اظهار امیدواری نمودند با مشارکت و همیاری شهروندان در مدیریت پسماندهای خانگی و با رعایت مواردی چون کاهش تولید زباله، تفکیک انواع پسماند و خروج به‌موقع زباله‌ها رأس ساعت مقرر و رطوبت‌گیری پسماندها جهت پیشگیری از ایجاد قاتل خاموش شیرابه‌ها، یاری گر مدیریت شهری و پیام‌آوران پاکیزگی باشند و بدون مشارکت آحاد جامعه در بحث نظافت شهری نمی توانیم شاهد شهری تمیز و عاری از آلودگی باشیم.
شهردار پارسیان در پایان ضمن تشکر از همراهی و هم آوایی شهروندان بیان نمودند:
با سیاست گذاری شورای شهر دوره ششم و تلاش مدیریت شهری در ارتقای سرانه خدمات شهری اعم از توسعه ناوگان جمع آوری زباله و خرید خودروی جاروی خیابانی و سایر تجهیزات شهری ، با تغییرات صورت گرفته و کاهش ساعت کارکردی نیروهای پسماند ، در روند خدمات رسانی به مردم خللی حاصل نمی گردد.