معاون امور شهرداریها: درجه ۱۷ شهرداری ارتقاء یافت/ ارتقا درجه شهرداری بوشهر به ۱۱

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از ارتقاء درجات جدید ۱۷ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداری ها خبر داد و گفت: به موجب این ابلاغیه ها؛ درجه شهرداری بوشهر، مرکز استان، به۱۱ ارتقاء یافت. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، علی زینی وند ضمن بیان […]

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از ارتقاء درجات جدید ۱۷ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداری ها خبر داد و گفت: به موجب این ابلاغیه ها؛ درجه شهرداری بوشهر، مرکز استان، به۱۱ ارتقاء یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، علی زینی وند ضمن بیان این مطلب گفت: همچنین درجه شهرداری های سلماس در استان آذربایجان غربی به ۹ و شریف آباد در استان تهران به ۷ ارتقاء یافت.
وی ادامه داد: درجه شهرداری های بهاران شهر و هرند در استان اصفهان و فاضل آباد در استان گلستان هم به ۶ ارتقاء یافت.
زینی وند اضافه کرد: درجه شهرداری های ورزقان در استان آذربایجان شرقی و جناح در استان هرمزگان به ۵ ارتقاء یافت.
معاون امور شهرداری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ادامه داد: درجه شهرداری های باغشاد در استان اصفهان، خنجین در استان مرکزی، ریحان در استان کرمان، ریز در استان بوشهر و زرنق در استان آذربایجان شرقی به ۴ ارتقاء یافت.
زینی وند افزود: درجه شهرداری های آچاچی در استان آذربایجان شرقی، نازک علیا در استان آذربایجان غربی، کمه در استان اصفهان و چیتاب در استان کهگیلویه و بویراحمد هم به ۳ ارتقاء یافت.
وی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را بعد از تائید استانداری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند، یادآور شد: ابلاغ درجات جدید از سوی وزیر کشور به استانداری های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور صورت گرفت.
شایان ذکر است، ارتقاء درجه شهرداری ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام می شود و شهرداریها صرفا از طریق بارگذاری اطلاعات و مستندات موردنیاز در سامانه درجه بندی شهرداری‌ها، می توانند پیگیر موضوعات مرتبط با درجه بندی شوند.

منبع خبر