معاون سازمان شهردار ها و دهیاری های کشور : نباید در ۲۶ آذر کار نمادین انجام داد

معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور با بیان اینکه تمام اتفاقات تخصصی تجربه شده در سایر کشور ها برای ما تبدیل به رویا شده است گفت: نباید در ۲۶ آذر کار نمادین انجام داد. نصرتی، معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور در نخستین سمینار حمل و […]

معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور با بیان اینکه تمام اتفاقات تخصصی تجربه شده در سایر کشور ها برای ما تبدیل به رویا شده است گفت: نباید در ۲۶ آذر کار نمادین انجام داد.
نصرتی، معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور در نخستین سمینار حمل و نقل شهری کشور در مشهد اظهارداشت: نیاز است که به نیاز شهروندان متفاوت فکر کنیم. زمانی اشاره می شد عملکرد شهرداری های کشور ویترین نظام است. مدیری که در حوزه شهری فعالیت می کند، نقش ویترین نظام را دارد.
او در ادامه گفت: ما باید ببینیم که چقدر بحث بهبود عبور و مرور شهری و اولویت دادن به ناوگان حمل و نقل عمومی برای شهردارها ی ما اولویت داشته است؟
نصرتی در ادامه با طرح این سئوال که ما در کلانشهرها چقدر وقت گذاشتیم که پروژه زیر ساختی اجرا کنیم؟ گفت: چقدر نگاه این بود که پروژه های کوتاه مدت انتخاب شود تا در عمر مدیریتی ما به بهره برداری برسد؟ (متاسفانه ما) پروژه دراز مدت نداشتیم از سال ۱۳۹۰ اتوبوسی از سوی دولت به معنای گذشته توزیع نشده است.
او با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۵ هنوز در حوزه واگن مشکل داریم گفت: در ۹ کلان شهر که توزیع اوراق داریم مشکلاتی وجود دارد. تمام اتفاقات تخصصی تجربه شده در سایر کشورها برای ما تبدیل به رویا شده است.
نصرتی افزود: از سال ۱۴۰۰ بحث متفاوت نگاه کردن برای ورود ون و اتوبوس در شهرهای کشور اولویت قرار گرفت و خرید های خوبی صورت گرفته است. اولین قرارداد واگن امروز برای شهر قم ابلاغ می شود. ما مطمئنا در حداقل ها هستیم.
معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور گفت: بدهکاری ما در حوزه های مختلف زیا د است و ارتباط و تعامل بین مدیران و همراه کار کردن رعایت نمی شود و کارهای ساده پیچیده می شود.
نصرتی گفت: باید اقتصاد و اشتغال کشور و حوزه رضایت مندی در حوزه حمل و نقل را در برنامه هفتم دید. نباید در ۲۶ آذر کار نمادین انجام داد. چندین سال است که برنامه ها نمادین است و باید از این جلسه مصوبه داشته باشیم تا سال آینده در ۲۶ آذر ماه شرمنده شهروندان که اشتغال و اقتصادشان وابسته به حوزه حمل و نقل است نباشیم.
او گفت: دوره رضایت مندی با گفتگو و آسفالت مناسب و فضای مناسب سپری شده است.

منبع خبر