ممنوعیت حفاری در بادرود تا ۱۵ فروردین‌ماه

علی رجبی شهردار بادرود گفت: به منظور جلوگیری از تخلفات شهری، فعالیت‌های عمرانی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسانی شهری تا پانزدهم فروردین‌ماه ممنوع است و از هرگونه حفاری در سطح شهر جلوگیری به عمل می‌آید. علی رجبی اظهار کرد: همزمان با آغاز بهار طبیعت و تعطیلات نوروزی شهروندان انتظار بیشتری از مدیریت شهری دارند و انتظار می‌رود […]

علی رجبی شهردار بادرود گفت: به منظور جلوگیری از تخلفات شهری، فعالیت‌های عمرانی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسانی شهری تا پانزدهم فروردین‌ماه ممنوع است و از هرگونه حفاری در سطح شهر جلوگیری به عمل می‌آید.

علی رجبی اظهار کرد: همزمان با آغاز بهار طبیعت و تعطیلات نوروزی شهروندان انتظار بیشتری از مدیریت شهری دارند و انتظار می‌رود شهرداری برای ارتقای سیما و منظر شهری همت بیشتری به خرج دهد و با حذف زوائد صوتی و بصری به صورت هدفمند برخورد کند.

وی افزود: با توجه به حضور مسافران نوروزی و گردشگران در شهر زیارتی بادرود و وجود امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (ع)، انتظار می‌رود که معابر معیوب ترمیم و اصلاح شود و پارک‌ها و بوستان‌ها از آراستگی لازم برای میزبانی از مسافران بهاری برخوردار باشد.

ممنوعیت حفاری در بادرود تا ۱۵ فروردین‌ماه

شهردار بادرود به برخی تخلفات انجام شده در ایام تعطیلات اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از این تخلفات، فعالیت‌های عمرانی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسانی شهری تا پانزدهم فروردین‌ماه ممنوع است و از هرگونه حفاری در سطح شهر جلوگیری به عمل می‌آید.

رجبی با اشاره به ضرورت کیفیت‌بخشی به فضاهای شهری و پاکسازی حریم راه‌های ارتباطی شهر بادرود، تاکید کرد: دستگاه‌های متولی طبق وظایفی که در جلسه ستاد اجرایی تسهیلات و خدمات سفر شهرستان نطنز به آنها اعلام شده است، عمل کنند.

منبع خبر