ممنوعیت حمل مسافر با خودروهای پلاک شخصی در بروجرد

مدیر سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بروجرد گفت: براساس آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی، حمل مسافر با وسایل نقلیه پلاک شخصی که مجوز لازم برای جابه‌جایی مسافر را ندارد، ممنوع است. فردین گودرزی اظهار کرد: طبق ماده ٢٠٢ آئین‌نامه حمل مسافر و بار، وظیفه صدور مجوز جابه‌جایی مسافر در شهرها و حومه بر عهده شهرداری محل است. […]

مدیر سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بروجرد گفت: براساس آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی، حمل مسافر با وسایل نقلیه پلاک شخصی که مجوز لازم برای جابه‌جایی مسافر را ندارد، ممنوع است.

فردین گودرزی اظهار کرد: طبق ماده ٢٠٢ آئین‌نامه حمل مسافر و بار، وظیفه صدور مجوز جابه‌جایی مسافر در شهرها و حومه بر عهده شهرداری محل است.

وی افزود: ماده ٢٠٣ این آئین‌نامه نیز به صراحت بیان می‌کند که حمل مسافر با وسایل نقلیه باربری ممنوع است.

مدیر سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بروجرد با بیان اینکه جابه‌جایی مسافر با وسایل نقلیه دارای پلاک شخصی ممنوع است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که راننده وسیله نقلیه مجوز قانونی از وزارت راه و ترابری یا شهرداری دریافت نکند، جابه‌جایی مسافر، مگر در شرایط اضطراری و با هماهنگی پلیس راه یا راهنمایی و رانندگی ممنوع است.

گودرزی با اشاره به نرخ جریمه حمل مسافر با خودروی شخصی در سال ١۴٠١، گفت: این نرخ در کلان شهرها ٣٠٠ هزار تومان، سایر شهرها ٢٠٠ هزار تومان و در روستاها ١٠٠ هزار تومان است.

منبع خبر