مناسب‌سازی فضاهای شهری منطقه ۲۲ برای تردد بدون دغدغه شهروندان/توسعه پیاده‌رو سازی در شمال‌غرب تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه حجم قابل توجهی از معابر تازه تاسیس در شهر تهران در این محدوده از پایتخت صورت می گیرد در همین راستا پیاده‌رو‌سازی و بهسازی معابر در قالب پروژه‌های توسعه […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه حجم قابل توجهی از معابر تازه تاسیس در شهر تهران در این محدوده از پایتخت صورت می گیرد در همین راستا پیاده‌رو‌سازی و بهسازی معابر در قالب پروژه‌های توسعه محله‌ای در اولویت برنامه‌های عمرانی منطقه قرار دارد.
رضا ایرانشاهی اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای را یکی از رویکردهای مهم در برنامه‌ریزی شهری عنوان کرد و گفت: پروژه‌های توسعه محله‌ای چنانچه به درستی اجرا شوند، زمینه ساز حل بسیاری از معضلات شهری بوده و بستر مناسب برای پیاده سازی صحیح سیاست‌های شهری در محلات را فراهم می‌ سازد.
وی افزود: موضوع تردد آسوده تمامی شهروندان در معابر از جمله برنامه‌های عمرانی مهم در منطقه ۲۲ است و در نظر داریم ایمن‌سازی و بهسازی معابر پرتردد در اولویت برنامه‌های عمرانی قرار گیرد. در همین راستا عملیات پیاده رو سازی در بلوار علوم و فنون در مساحت ۸۰ مترمربع، طول ۳۳ مترمربع در عرض ۲/۴ متر در یک بازده زمانی کوتاه مدت به اجرا در آمد و مرمت و نوسازی سایر پیاده روهای معابر محلات منطقه نیز در دستور کار قرار دارد.
ایرانشاهی ادامه داد: این عملیات که به طول ۳۳ متر در عرض ۲/۴ متر است در یک بازده زمانی کوتاه مدت به اجرا در آمده است؛ همچنین عملیات مرمت و نوسازی سایر پیاده رو های معابر محلات منطقه نیز در دستور کار قرار دارد.
ایرانشاهی یادآور شد: ساماندهی، مرمت و بازسازی معابر، اجرای عملیات آسفالت مکانیزه، لکه‌گیری و مرمت آسفالت، مرمت انهار و جداول، پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی مسیرهای دسترسی برای سهولت در تردد شهروندان، بازسازی معابر بوستان‌ها و … از جمله فعالیت‌های درنظر گرفته‌شده با هدف توسعه محلات در نواحی ۶گانه سطح منطقه به شمار می‌روند.