منطقه ۱۴ اصفهان در مسیر حذف فیزیکی گردش پروندههای شهرسازی
قائم مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان با اشاره به تمرکز کامل مدیریت شهرسازی الکترونیک بر تکمیل فرایندها در سامانه اصنو گفت: موضوع حذف گردش فیزیکی پروندهها در دستور کار این مدیریت قرارگرفته است و تاکنون آموزش در ۱۳ منطقه شهرداری این کلانشهر ازجمله منطقه ۱۴ انجام شده است. عباس افرادی اظهار کرد: منطقه ۱۴ […]
قائم مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان با اشاره به تمرکز کامل مدیریت شهرسازی الکترونیک بر تکمیل فرایندها در سامانه اصنو گفت: موضوع حذف گردش فیزیکی پروندهها در دستور کار این مدیریت قرارگرفته است و تاکنون آموزش در ۱۳ منطقه شهرداری این کلانشهر ازجمله منطقه ۱۴ انجام شده است.
عباس افرادی اظهار کرد: منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان بهعنوان سیزدهمین منطقه برای آموزش در خصوص حذف گردش فیزیکی پروندهها در شهرداری بود که طبق جدول زمانبندی از پیش اعلام شده، تیمی متشکل از چند حوزه شامل، معاونت برنامهریزی و سرمایه انسانی، اداره کل نظارت بر ضوابط شهرسازی، بایگانی شهرداری مرکزی و مدیریت شهرسازی الکترونیک در مناطق پانزدهگانه شهرداری این کلانشهر حضور پیدا کردند.
وی افزود: این مورد به این صورت انجام میشود که در جلسه اول در دفتر مدیر منطقه با حضور تمام مسئولان منطقه اقدام به تبیین موضوع، ترسیم دورنمای کار، ارائه دستورالعمل و بررسی جوانب موضوع پرداخته و در جلسه دوم با حضور کارشناسان در سطح منطقه، به آموزش و ایجاد و اصلاح دسترسی کاربران مرتبط با موضوع میپردازند.
قائم مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت موضوع حذف گردش فیزیکی پروندهها تصریح کرد: این موضوع با پروندههای ثبت شده در سامانه اصنو برای فرایند صدور پروانه ساختمانی آغاز میشود تا حجم کار مضاعفی به همکاران تحمیل نشود.
وی ادامه داد: در راستای حذف گردش فیزیکی پروندهها اقدامات متنوعی ازجمله حذف فیزیک کارت گذربندی و ایجاد گزارش الکترونیکی، واگذاری بازدید گروه پروانه ساختمانی به کارشناسان دفاتر منتخب پیشخوان دولت، امکان درج توضیحات، هامش نویسی (به مطالبی که در حاشیه کاغذ و نامه و یا یک یادداشت درج میشود هامش یا پی نوشت گفته میشود) و ثبت گزارش نقشهبرداری در سامانه انجام شده است.
افرادی خاطرنشان کرد: مقوله ارجاع پرونده از یک واحد به واحد دیگر خارج از فرایند معمول، هامشنویسی و دریافت دستورات از مدیران، ارتباط با ادارات مختلف و ثبت شماره و تاریخ توسط سامانه در این فرایند آماده تحویل کاربران فعال شده و برای آنها توضیح داده خواهد شد.
وی اضافه کرد: برای این موضوعات فایل راهنمای مناسبی ایجاد و در دسترس همکاران قرارگرفته است تا خللی برای ارائه خدمت مناسب و با کیفیت به شهروندان صورت نگیرد.
منبع: http://imna.ir/x7XSp
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰