مهرداد حسن زاده با همراهی مدیر کل راه آهن هرمزگان و تعدادی از نمایندگان اعضای ستاد بحران از مسیر ریلی استان بازدید کردند.

بازدید مدیر کل مدیریت بحران استانداری از مسیر ریلی استان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین مهرداد حسن زاده  هدف از این بازدید را آشنایی اعضای ستاد مدیریت بحران استانداری هرمزگان از مسیر ریلی کوهستانی و مناطق صعب العبور استان هرمزگان و اتخاذ تمهیدات لازم در مواقع اضطراری اعلام کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان راه اندازی مانیتورینگ آنلاین ایستگاههای راه آهن هرمزگان را اقدامی در جهت هوشمند سازی حوزه بحران اعلام کرد .

دبیر ستاد بحران استان گفت ،: راه آهن هرمزگان  از زیر ساخت های مهم کشور است که حدودا دارای  ۲۶ ایستگاه و ۱۴۰۰ کیلومتر خط ریلی می باشد. یکی از اصول اولیه در پیشگیری بحران شناسایی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز بوده و تا کنون  اقدامات موثری در جهت رفع آن صورت پذیرفته است .

مدیر کل مدیریت بحران استان افزود :پاسخ به حوادث و بحران ها مستلزم کار تیمی می باشد و همچنین هدف از دعوت نمایندگان و اعضای ستاد بحران جهت بازدید مشترک با هدف ایجاد تعامل و هم افزایی بیشتر بوده است .

حسن زاده در پایان ضمن تشکر و توجه ویژه از اقدامات مدیر کل راه آهن هرمزگان و پرسنل زحمتکش مجموعه خواستار همکاری سایر اعضای ستاد با این مجموعه شد .