موفقیت شهرداری مشهد در تمدید گواهینامه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد از موفقیت شهرداری مشهد در تمدید گواهینامه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ خبر داد. به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی نوبت اول ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مدیرکل دفترنوسازی و تحول سازمانی، جمعی […]

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد از موفقیت شهرداری مشهد در تمدید گواهینامه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی نوبت اول ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مدیرکل دفترنوسازی و تحول سازمانی، جمعی از مدیران ارشد، روسا و کارشناسان حوزه‌های برنامه ریزی ادارات مجموعه‌های مدیریتی شهرداری مشهد و ممیزان شرکت آرین توف پاسارگاد برگزارشد.
ابتدای جلسه ” آیدا مهربان “معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی با اشاره به اینکه ایزو ۹۰۰۱: ۲۰۱۵ یک استاندارد بین المللی شناخته شده برای ایجاد، اجرای و حفظ سیستم مدیریت کیفیت برای هر مجموعه ضروری می‌باشد بیان کرد: اجرای الزامات سیستم مدیریت کیفیت در شهرداری مشهد، توانایی آن را در ارائه خدمات و محصولات مطابق با الزامات و نیاز‌های شهروندان، برآورد می‌کند و هدف از استقرار این سیستم، افزایش رضایت شهروندان است.
مهدی یاراحمدی خراسانی، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد نیزگفت: سیستم مدیریت کیفیت، مجموعه‌ای تعریف شده از فرآیندها، رویه‌ها و مسئولیت‌های دستیابی به سیاست‌ها و اهداف کیفیت می‌باشد و بدنبال ایجاد سیستمی است که کیفیت را در تمام مجموعه‌های شهرداری مدیریت کند.
یاراحمدی تصریح کرد: اصول مدیریت کیفیت در این استاندارد بر مبنای تمرکز بر مشتری، رهبری، مشارکت افراد، رویکرد فرآیندی، بهبود مستمر، تصمیم گیری مبتنی بر شواهد و مدیریت تحول می‌باشد.
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد در خاتمه ضمن تشکر از همکاری و همراهی مجموعه‌های ستادی و منطقه ۸ که به عنوان نماینده مناطق ممیزی گردید، بیان کرد: نوسازی و تحول سازمانی مستلزم کوشش همگانی است و شناسایی و ارائه نقاط قوت در ممیزی استاندارد ایزو حاصل تلاش و تعهد تمامی همکاران در مجموعه‌های شهرداری می‌باشد.

منبع خبر