میدان کارآفرینی در شهر گلسار افتتاح شد

مصادف با هفته کار و کارگر، میدان کارآفرینی واقع در بلوار شهداء مدافع حرم شهر گلسار با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ، بخشدار مرکزی شهرستان و … افتتاح شد. « حمید کیاروستا» طی این آیین با اشاره به اهمیت تولید، کارآفرینی و اشتغال به عنوان هدف […]

مصادف با هفته کار و کارگر، میدان کارآفرینی واقع در بلوار شهداء مدافع حرم شهر گلسار با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ، بخشدار مرکزی شهرستان و … افتتاح شد.

« حمید کیاروستا» طی این آیین با اشاره به اهمیت تولید، کارآفرینی و اشتغال به عنوان هدف و شعار سال جاری گفت: انتخاب میدان کارآفرینی با هدف توجه به فرمایش رهبرمعظم انقلاب انجام شد.

شهردار گلسار اظهار کرد: پروژه های نیمه تمام عمرانی در سطح شهر گلسار در حال انجام است که متناسب با اهمیت اشتغال، افتتاح پروژه های نیمه تمام با محوریت اشتغال انجام می شود.

همچنین عبدالله دارایی، سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز نیز با حضور در این ایین بیان کرد: مسئولان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با در نظر گرفتن نیازهای شغلی جوانان گلسار در این زمینه فعالیت کنند.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: تقویت تعاونی ها و گروه های خرد اشتغال خانگی نیز در سطح شهر گلسار فعالیت در زمینه اشتغال داشته باشند.

منبع خبر