با هدف گرامیداشت یاد شهدای خدمت صورت گرفت؛

میزبانی موکب محبان الرضا(ع) از تماشاگران فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، موکب محبان‌الرضا(ع) میزبان تماشاگران فوتبال هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی شد. معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۲ گفت: با از سرگیری مسابقات فوتبال هفته بیست و هشتم لیگ برتر فرصتی شد تا در حاشیه برگزاری این مسابقات […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، موکب محبان‌الرضا(ع) میزبان تماشاگران فوتبال هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی شد.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۲ گفت: با از سرگیری مسابقات فوتبال هفته بیست و هشتم لیگ برتر فرصتی شد تا در حاشیه برگزاری این مسابقات و با یاد و نام آیت الله شهید دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید کشورمان و همراهانش، موکب محبان الرضا(ع) در ورزشگاه آزادی میزبان علاقمندان و تماشاگران بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان باشند.
حامد خداوردی بیان کرد: اداره فرهنگی منطقه اقدام به برپایی موکب فرهنگی _پذیرایی محبان الرضا(ع) و توزیع آب، آب میوه، کیک و پوسترهای شهیدان اهل خدمت به دوستداران و عزاداران در ورزشگاه آزادی کرد.
پیش از شروع بازی نیز حاضران در ورزشگاه یاد و خاطره شهیدان گرانقدر عرصه خدمت را زنده نگه داشتند و به مقام بلند آنان ادای احترام کردند.