نشست علیرضا زاکانی با نخبگان منطقه ۱۳ تهران

نشست هم اندیشی شهردار تهران با نخبگان منطقه ۱۳ عصر امروز برگزار شد. علیرضا زاکانی در این نشست بعد از صحبت‌های نخبگان این منطقه با اشاره به ظرفیت‌های تهران در ابعاد مختلف گفت:ظرفیت‌های دانشی و فناوری شهر بالا است و تلاش می‌کنیم این هویت را به دست اهل دانش برجسته کنیم. شهردار تهران افزود: خیابان […]

نشست هم اندیشی شهردار تهران با نخبگان منطقه ۱۳ عصر امروز برگزار شد.

علیرضا زاکانی در این نشست بعد از صحبت‌های نخبگان این منطقه با اشاره به ظرفیت‌های تهران در ابعاد مختلف گفت:ظرفیت‌های دانشی و فناوری شهر بالا است و تلاش می‌کنیم این هویت را به دست اهل دانش برجسته کنیم. شهردار تهران افزود: خیابان ۱۷ شهریور تعیین تکلیف شده و مسیر گذشته ترمیم می‌شود. وی گفت: در بحث ساصد نیز ۱۱ هکتار فضای سبز به منطقه اضافه می‌شود و قرار شده این محدوده ظرف ۳ ماه تحویل شهرداری شود؛ برای دوشان تپه نیز در تفاهم هستیم و خیابان پیروزی و دماوند باز خواهد شد.

نشست علیرضا زاکانی با نخبگان منطقه ۱۳
رفع کمبود ۵ میدان میوه و تره‌بار در منطقه ۱۳

زاکانی همچنین گفت:۵ میدان میوه و تره بار در منطقه کم داریم که امسال جبران می‌شود؛ در رابطه با سرخه حصار نیز طرح جامعی دنبال می‌شود که آن را تبدیل به محیط فعال و زنده تری کند؛ ترمینال شرق منتقل می‌شود و چند درصدی از کار آن باقی مانده است.

منبع خبر