نصب بزرگترین خشت سفالی جهان در ساختمان جدید مدیریت شهری  

شهرداران آنلاین/نصب بزرگترین خشت سفالی جهان در ساختمان جدید مدیریت شهری سازنده بزرگترین خشت سفالی جهان با اشاره به اینکه حمایت شهردار شاهرود از بازسازی این خشت جای تقدیر و تشکر بسیار دارد، گفت: این خشت در دهه ۸۰توسط هنرمندان انجمن سفال سرامیک و حجم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود ساخته شد. به گزارش […]

شهرداران آنلاین/نصب بزرگترین خشت سفالی جهان در ساختمان جدید مدیریت شهری

سازنده بزرگترین خشت سفالی جهان با اشاره به اینکه حمایت شهردار شاهرود از بازسازی این خشت جای تقدیر و تشکر بسیار دارد، گفت: این خشت در دهه ۸۰توسط هنرمندان انجمن سفال سرامیک و حجم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود ساخته شد.

به گزارش روابط عمومیمدیریت شهری شاهرود، رضا نوری در گفتگو با خبرنگار شهرداری شاهرود با بیان اینکه این خشت با مشخصات ۴متر مربع و قطر ۵سانتی مترمربع در وزن ۴۵۰کیلوگرم است که پس از تحقیقات در مدت زمانی بیش از ۶ماه توسط رضا نوری ساخته شد، افزود:این خشت از آثار فاخر شهر شاهرود است.

وی ضمن بیان این مطلب که خشت مورد نظر ۵سال در محل امام زاده محمد بسطام و مجموعه بایزید بسطامی نگهداری و در معرض دید عموم قرار داشته و به علت حمل و نقل دچار آسیب شده بود، ابراز داشت: شهردار شاهرود مهندس حاجی محمد علی با درایت و دغدغه های بالای فرهنگی از این تیم حمایت و این خشت بعد از مدتها بازسازی و در ساختمان جدید شهرداری شاهرود در معرض دید عموم قرار گرفت.