نصب یکصد نماد پرچم در میادین اصلی اصفهان

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از اجرای ویژه برنامه های این سازمان به مناسبت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در قالب ۶ طرح آذین‌بندی خبر داد.

نصب یکصد نماد پرچم در میادین اصلی اصفهان

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از اجرای ویژه برنامه های این سازمان به مناسبت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در قالب ۶ طرح آذین‌بندی خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حمید قنادنیا با اعلام این خبر گفت: یکی از رسالت های سازمان زیباسازی، تزیین و آراستن شهر با المان‌ها و نمادهای فرهنگی، هنری و تزیینی در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی است.

وی افزود: ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نیز از جمله مناسبت های مهمی است که همواره در آن، نسبت به تغییر چهره شهر و تزیین معابر با المان های نمادین همت کرده ایم.

قنادنیا تصریح کرد: امسال نیز طبق روال گذشته این برنامه ها در قالب طرح‌هایی متناسب با حال و هوای ایام دهه فجر، تدوین شده و در این ایام اجرا می شود که از جمله آنها، فضاسازی شهری با المان های موقتی به شکل پرچم جمهوری اسلامی ایران است که به تعداد یکصد عدد، در میادین و چهارراه های اصلی شهر نصب می‌شود.

وی آذین بندی ویژه ۱۵ میدان اصلی شهر را از دیگر پروژه‌های این سازمان به مناسبت دهه فجر برشمرد که نمای زیبایی به شب‌های اصفهان خواهد بخشید.

قنادنیا به نورپردازی ساختمان شهرداری مرکزی به رنگ پرچم ایران در ایام دهه فجر به عنوان برنامه دیگری اشاره کرد و ادامه داد: چهارمین برنامه ای که از سوی این سازمان اجرا می شود، نورپردازی کوه صفه به رنگ پرچم ایران است که مورد توجه شهروندان قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از نصب ۲ هزار پرچم شهری مزین به نمادهای ویژه دهه فجر خبر داد و یادآور شد: طراحی و اجرای دیوارنگاره میدان امام حسین (ع) نیز از دیگر برنامه هایی است که در این ایام اجرا خواهد شد.

 تبلیغات خلاق محیطی بر روی سازه‌های تبلیغاتی شهر

همچنین اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان، در آستانه دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با طرح شعار «میدان انقلاب» به استقبال این ایام رفته است.

در تبلیغات شهری شهرداری اصفهان که از امروز در شهر نصب شده است، با عباراتی همچون «از میدان امام حسین(ع)، به میدان انقلاب رسیدیم!» مواجه خواهیم شد؛ شعاری که از یک سو به یک مفهوم ظاهری اشاره دارد و آن، حرکت فیزیکی از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان انقلاب است و از سوی دیگر، مفهومی والاتر را در ذهن مخاطب می‌نشاند و آن، حرکت انقلاب اسلامی در امتداد نهضت و قیام امام حسین(ع) است.

بنابراین گزارش، تصاویر به کار گرفته شده در این تبلیغات را از پشت شیشه یک خودرو تماشا خواهیم کرد؛ تکنیکی که به خودی خود، مفهوم حرکت، جاری بودن و پویایی را پیش چشم مخاطبان، قرار می‌دهد.

در این تبلیغات، همچنین عبارات خلاق دیگری همچون: «در میدان انقلاب، توقف ممنوع است»، «در میدان انقلاب، حق تقدم با پیاده‌هاست»، «در میدان انقلاب، خط‌کشی‌ها مشخص است»، «همه مسیرهای منتهی به میدان انقلاب، باز است» و «از میدان انقلاب به آزادی، پل زده‌ایم» به کار گرفته شده است که هریک علاوه بر معنی ظاهری خود، به یک مفهوم ارزشی نیز اشاره دارد.

کد محتوا ۴۴۲۰۶

برچسب ها