نصب ۴۰ اِلمان نوروزی در سلماس

شهردار سلماس گفت: با تلاش پرسنل مجموعه شهرداری سلماس ۴۰ المان جدید برای فضاسازی نوروزی در شهر سلماس تهیه و نصب شده است. عبدالله قنبری شهردار سلماس گفت: مجموعه شهرداری سلماس از بهمن ماه ۱۴۰۰ با تشکیل کارگروه ویژه جهت آماده سازی فضای شهر سلماس برای نوروز ۱۴۰۱ توانسته اقدامات قابل توجهی در این خصوص […]

شهردار سلماس گفت: با تلاش پرسنل مجموعه شهرداری سلماس ۴۰ المان جدید برای فضاسازی نوروزی در شهر سلماس تهیه و نصب شده است.

عبدالله قنبری شهردار سلماس گفت: مجموعه شهرداری سلماس از بهمن ماه ۱۴۰۰ با تشکیل کارگروه ویژه جهت آماده سازی فضای شهر سلماس برای نوروز ۱۴۰۱ توانسته اقدامات قابل توجهی در این خصوص به انجام برساند.

قنبری بیان کرد: با تلاش واحدهای مختلف شهرداری ۴۰ المان شهری ویژه نوروز ۱۴۰۱ طراحی ساخت و در نقاط مختلف شهر نصب شده است.

وی با بیان اینکه المانها اکثرا براساس‌ تاریخ وفرهنگ بومی ومحلی و برگرفته از نظرات وپیشنهادات سازنده وارزشمند شهروندان طراحی وساخته شده، افزود: ویژگی جالب این المان ها ایجاد امکان عکاسی خانوادگی در فضای این المان‌های شهری برای شهروندان عزیز سلماس است تا نوروزی خاطره انگیز برای شهروندان رقم بزنیم.

شهردار سلماس خاطرنشان کرد: همچنین جهت ایجاد جلوه های نوری در سطح شهر در ساعات شبانه ، حدود بیش از ۵۰۰ متر نورپردازی ۷رنگ در نقاط مختلف شهر صورت گرفته و جهت زیباسازی میادین اصلی شهر شطرنجی سلماس حدود ۱۵۰۰ متر ریسه چراغ به کار گرفته شده است.

وی افزود: کاشت ۹۰۰ اصل نهال شامل نارون پیوندی، اقاقیا افرا، چنار بیدمجنون و … در پیاده رو خیابان ها و معابر ، پارکها و بلوارهای شهر، کاشت ۲۵۰ بوته انواع درختچه شامل رز، مروارید، زرشک زینتی، یاس زرد و… و نیز کاشت ۲۵ هزار بوته گلهای فصلی بهار در میادین و پارک های شهر سلماس از جمله اقدامات واحد فضای سبز این مجموعه در استقبال از بهار ۱۴۰۱ می باشد.

قنبری تصریح کرد: همچنین در آستانه سال نو شمسی و در راستای ارزش‌گذاری هرچه بیشتر به نمادهای ملی و میهنی، ۴ پرچم اهتزاز نوری به ابعاد ۴ در ۹ متر مربع و نیز کلیه پرچم های ملی و رنگی سطح شهر تعویض و نوسازی شده‌اند.

نصب ۴۰ اِلمان نوروزی در سلماس

وی گفت: شهرداری سلماس علاوه بر اقدامات خود در سطح شهر سلماس در راستای عمل به مصوبات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اقدام به تهیه نقشه های گردشگری شهر سلماس و تعدادی از اقلام فرهنگی جهت توزیع به مسافران در پستهای نوروزی شهرستان تدارک دیده است.

شهردار سلماس تاکید کرد: علیرغم همه فراز و نشیب های مختلف در سال ۱۴۰۰ ، امیدواریم بتوانیم اقدامات قابل قبولی در حوزه های مختلف توسعه شهری برای شهروندان نجیب و شریف سلماس در سال ۱۴۰۱ به انجام برسانیم.

منبع خبر