نقش بانوان تاثیرگذار در جامعه امروز قابل تقدیر است

شهرداران آنلاین/نقش بانوان تاثیرگذار در جامعه امروز قابل تقدیر است شهردار شاهرود با اشاره به اینکه نقش بانوان تاثیرگذار در جامعه امروز، قابل تقدیر است، گفت: نقش بانوان در مدیریت خانواده بسیار مهم و حیاتی است. به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، علیرضا حاجی محمد علی در آئین باشکوه افتتاح بوستان حجاب (ویژه بانوان) […]

شهرداران آنلاین/نقش بانوان تاثیرگذار در جامعه امروز قابل تقدیر است

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه نقش بانوان تاثیرگذار در جامعه امروز، قابل تقدیر است، گفت: نقش بانوان در مدیریت خانواده بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، علیرضا حاجی محمد علی در آئین باشکوه افتتاح بوستان حجاب (ویژه بانوان) با بیان اینکه ابعاد وجودی شخصیت حضرت زهرا (س) چراغ راه زندگی بانوان ما است، افزود: وجود و عظمت شخصیت حضرت زهرا (س) دارای ابعاد وسیعی بوده که زبان از بیان آن قاصر است و خدا را شاکریم که همگان از دریای بیکران معرفت آن حضرت بهره‌مند هستند.

وی ضمن بیان این مطلب که  مباحث رفاهی بانوان در حد توان پیگیری خواهد شد و هیچ ممانعتی برای رشد و ارتقای شغلی بانوان همکار وجود ندارد، ابراز داشت: بانوان در عرصه های مختلف نقش ارزشمند خود را به خوبی نشان داده اند و در همه حال یار و یاور نظام و خانواده بوده و خدمات ارزنده ای را به جامعه ارزانی داشته اند و ما قدردان تلاش های بی وقفه این عزیزان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هستیم.

شایان ذکر است، دلیلی ندارد که امروز زنان در جامعه ما عقب بمانند و باید در همه موارد در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی و… فعالیت داشته باشند .