نوجوانان بازوان کمکی مدیریت شهری می‌شوند

نوجوانان با عضویت در کانون‌های مختلف و تشکیل مجامع خاص به مدیریت شهری مشاوره می‌دهند. رئیس اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه ۲ تهران دراین‌باره گفت: «در فراخوانی از نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت در زمینه‌های محیط‌زیست، پسماند، ترافیک و آلودگی هوا، فرهنگی و ورزشی، مشارکت‌های محلی و خدمات اجتماعی، روابط‌عمومی و فن‌آوری خواسته شده تا به عضویت در […]

نوجوانان با عضویت در کانون‌های مختلف و تشکیل مجامع خاص به مدیریت شهری مشاوره می‌دهند.

رئیس اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه ۲ تهران دراین‌باره گفت: «در فراخوانی از نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت در زمینه‌های محیط‌زیست، پسماند، ترافیک و آلودگی هوا، فرهنگی و ورزشی، مشارکت‌های محلی و خدمات اجتماعی، روابط‌عمومی و فن‌آوری خواسته شده تا به عضویت در کانون نوجوانان درآیند.»

«اعظم کشاورز» افزود: «کانون‌های نوجوانان در چند سطح فعال است. عده‌ای در محدوده ناحیه فعالیت دارند و با برپایی انتخابات یک دختر و یک پسر انتخاب می‌شوند و به نمایندگی از آن ناحیه در برنامه‌های منطقه حضور دارند. همچنین از بین ۹ ناحیه منطقه ۲، یک دختر و یک پسر هم به‌عنوان دبیر نوجوانان منطقه برگزیده خواهدشد.»

او با بیان اینکه داشتن حداقل ۱۲ و حداکثر ۱۸ سال سن شرط عضویت در کانون‌های نوجوانان است ادامه داد: «نوجوانان منتخب هر ناحیه و منطقه به‌عنوان بازوان مدیریت شهری تلقی شده و اگر برنامه‌ای یا طرحی را ارائه دهند، پس از بررسی در جلسه‌های مشورتی اجرایی می‌شود. حتی امکان برگزاری برنامه با توجه به توانایی‌های خودشان وجود دارد.»

رئیس اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه۲ درباره چگونگی ثبت‌نام نوجوانان علاقه‌مند هم گفت: «فراخوان شرکت در این کانون به مدارس، مساجد و سراهای محله ارسال شده است اما علاقه‌مندان باید به نزدیک‌ترین سرای محله مراجعه و ثبت نام کنند. همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۶۰۳۲۴۴۶ تماس بگیرند.»

منبع خبر