نورافشانی در برج میلاد، دریاچه چیتگر و برج آزادی همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی پرافتخار انقلاب اسلامی جشن پیروزی با اجرای برنامه‌های هنری و نور افشانی در برج میلاد، دریاچه چیتگر و برج آزادی برگزاری می‌شود؛ بزرگ‌ترین نورافشانی برج میلاد تهران به مدت ۱۵ دقیقه اجرا خواهد شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی پرافتخار انقلاب […]

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی پرافتخار انقلاب اسلامی جشن پیروزی با اجرای برنامه‌های هنری و نور افشانی در برج میلاد، دریاچه چیتگر و برج آزادی برگزاری می‌شود؛ بزرگ‌ترین نورافشانی برج میلاد تهران به مدت ۱۵ دقیقه اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی پرافتخار انقلاب اسلامی جشن پیروزی با اجرای برنامه‌های هنری و نور افشانی در بلندترین برج مخابراتی ایران، دریاچه چیتگر و برج آزادی برگزاری می‌شود.

بر همین اساس جشن پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «میلاد در میلاد»، پنجشنبه شب و در شب ۲۲ بهمن ماه همزمان با چهل و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با برگزاری ویژه‌ برنامه‌هایی در  محوطه مجموعه برج میلاد برگزار خواهد شد.

در این ویژه برنامه که با حضور خانواده معظم شهدا و حضور شهروندان تهرانی برگزار خواهد شد. اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه رزم نوازان، کنسرت موسیقی و“ بانگ تکبیر”به‌صورت همزمان با کل کشور رأس ساعت ۲۱ از برج میلاد برگزار خواهد شد.

همزمان با این ویژه برنامه، بزرگ‌ترین نورافشانی برج میلاد تهران نیز به مدت ۱۵ دقیقه اجرا خواهد شد. در حاشیه این جشن ملی ویژه برنامه‌های  مفرح و شاد ویژه کودکان برگزار خواهد شد همچنین علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌تو‌انند از ساعت ۱۹:۳۰  به محوطه غربی برج میلاد مراجعه کنند.

همچنین بنابر اعلام سازمان زیباسازی شهر تهران؛ مدال افتخار انقلاب بر گردن  برج آزادی به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، آویخته خواهد شد. این سازمان به منظور نمایش دوباره ایستادگی مردم ایران در مقابل فتنه‌اندازی جریان‌های معاند، شامگاه پنجشنبه ۲۱ یهمن ماه برای نخستین بار جشن «مدال افتخار»  را در میدان آزادی برگزار می‌کند.

این آیین که با حضور شهردار تهران  برگزار می‌شود، بار دیگر تمام اقوام ایرانی با لباس‌های محلی را در کنار یکدیگر جمع کرده تا نوای قدرتمند «الله اکبر» را در تمام کشور طنین انداز کنند.

گفتنی است «مدال افتخار» شامگاه ۲۱ بهمن‌ماه با حضور سالار عقیلی برای اجرای آهنگ «وطنم» برگزار می‌شود که در این مراسم نوای «الله اکبر» نیز با شمارش معکوس به صورت ویدئو مپینگ روی برج آزادی طنین‌انداز شده و با آتش بازی ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش تسنیم؛ وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ نیز  از نورافشانی دریاچه شهدای خلیج فارس در شب یوم‌الله ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: برنامه‌های گوناگونی در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط شهرداری منطقه ۲۲ به اجرا در آمده است، یکی از این برنامه‌ها جشن کاروان نور است که معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با فراهم کردن خودرویی اقدام به پخش سرودهای حماسی و ملی در معابر شهری منطقه به شکل زنده و آهنگ‌های ضبط شده می‌کند.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه در کنار مقبر شهدای گمنام دریاچه شهدای خلیج فارس همزمان با بانگ الله اکبر گویان هموطنان در ساعت ۹ شب مراسم نورافشانی به اجرا در می‌آید.

وی ادامه داد: در این ایام مبارک توانستیم ۲۲ پروژه شهری را مورد بهره‌برداری قرار دهیم تا گام بلند برای توسعه و آبادانی این محدوده از کلانشهر تهران برداشته شود و به شعار شهردار تهران به عنوان تهران؛ الگوی کلانشهر جهان اسلام نزدیک تر شویم.

محمدی عنوان کرد: آذین‌بندی معابر شهری و ساختمان‌های منطقه، پخش سرودهای انقلابی در میادین اصلی، غبارروبی مزار شهدا، برپایی مراسم جشن انقلاب در سرای محلات و مساجد در ایام دهه فجر برگزار شد.

وی به توزیع پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بین هموطنان اشاره کرد و گفت: پرچم کشورمان در معابر شهری منطقه، بناهای مساجد و مدارس نصب شده و همچنین یکی از بزرگترین پرچم‌های کشورمان در مساحت یک هزار متر مربع بر دیوار ساختمان ایران مال از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست نصب شده است.

شهردار منطقه ۲۲ اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، برنامه‌های آموزشی گوناگون فرهنگی، اجتماعی و خدمات شهری، برپایی میز خدمت پزشکی، اجرای گروه سرود در مراسم‌های گوناگون، پلاک کوبی نام شهدا در شهرک شهید باقری و برپایی پردیس فرهنگی، هنری و ورزشی در سرای محله شهید باقری همراه با ۴ غرفه انجام شده است.

محمدی تصریح کرد: تکریم و دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدای گمنام، اجرای گروه سرود مقابل منزل شهید، توزیع پرچم و گل به خانواده معظم شهدا و شهروندان، جشنواره محلات، آذین بندی، نمایشگاه کتاب، نقاشی کودک، مسابقه فجر و …، برگزاری مراسم تجلیل از ١١۴ نویسنده غرب تهران، برپایی ایستگاه صلواتی و فرهنگی در محلات، تولید محتوا در فضای مجازی و بازدید از بیت امام (ره) در فضای مجازی، برپایی همایش فرهنگی و بصیرتی بانوان انقلابی، برپایی جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی از قبیل دوچرخه سواری، فوتبال، دارت و … و مشاوره رایگان پزشکی به‌مناسبت ایام دهه مبارک فجر در این منطقه غربی تهران به اجرا در آمده است.

منبع خبر