هشت زمین چمن مصنوعی بخش در آستانه افتتاح و بهره برداری

بخشدار شمیل از افتتاح و بهره برداری ۸ زمین چمن مصنوعی در این بخش همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری و ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس، حمیدرضا حیدری زاده بخشدار شمیل به همراه مسئول دفتر مهندسی اداره کل ورزش و […]

بخشدار شمیل از افتتاح و بهره برداری ۸ زمین چمن مصنوعی در این بخش همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری و ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس، حمیدرضا حیدری زاده بخشدار شمیل به همراه مسئول دفتر مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در بازدید از روند تکمیل و احداث پروژه های ورزشی بخش گفت:۸ زمین چمن مصنوعی همزمان با سفر ریاست جمهوری و ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

حیدری زاده در حاشیه این بازدید با بیان اینکه توسعه ورزش و توزیع عادلانه امکانات ورزشی در سطح استان در دستور کار مسئولان قرار دارد، اظهار کرد: یکی از اهداف احداث زمین های چمن مصنوعی، توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌های ورزشی و همچنین ایجاد بستر مناسب برای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است.

بخشدار شمیل با اشاره به اینکه بهره برداری و افتتاح زمین های چمن مصنوعی، علاوه بر افزایش سرانه ورزشی، باعث ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان می شود افزود: چمن مصنوعی ۴ زمین ورزشی نیز تا دهه فجر نصب خواهد شد.

حیدری زاده تصریح کرد: عملیات کاشت چمن طبیعی در روستاهای حسن لنگی بالا، سرخنگی و زمین سنگ با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و دهیاری های مذکور به زودی شروع می شود.