همایش تجلیل از رانندگان نمونه ترافیکی شهرستان شاهین شهر و میمه

همایش تجلیل از رانندگان نمونه ترافیکی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور مسئولان ادارات و نهاد های شهر درسالن اجتماعات بهار این شهرستان برگزار شد. یه گزارش حبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”، شهردار شاهین شهر در این همایش ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت اجتماعی امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری دلاورمردان […]

همایش تجلیل از رانندگان نمونه ترافیکی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور مسئولان ادارات و نهاد های شهر درسالن اجتماعات بهار این شهرستان برگزار شد.
یه گزارش حبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”، شهردار شاهین شهر در این همایش ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت اجتماعی امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری دلاورمردان سبزپوشی است که در طول سال‌های برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صف نخست مبارزه با هرنوع فساد بوده اند و با از خودگذشتگی از جان و مال و ناموس هموطنان خود در برابر تهدیدها حفاظت کرده اند.
سعید ابریشمی راد در ادامه ضمن تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی فرماندهی انتظامی و رئیس پلیس راهور شهرستان به مقوله ترافیک اشاره نمود و گفت: ترافیک یک موضوع چند وجهی است که بُعد فرهنگ رفتار ترافیک آن بسیار مهم بوده و بایدمورد توجه قرار گیرد.