همکاری و هم آفرینی سپاه و پلیس مثال زدنی و مایه مباهات است

فرمانده انتظامی پایتخت در دیدار با فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: به کوری چشم دشمنان امروز همکاری و هم آفرینی سپاه و پلیس مثال زدنی و مایه مباهات و افتخار است.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار با فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان امروز همکاری و هم آفرینی سپاه و پلیس مثال زدنی و مایه مباهات و افتخار همه دوستداران اسلام و انقلاب است.

 سردار حسین رحیمی در دیدار با سردار سرتیپ حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله با تبریک اعطا درجه سرتیپی به سردار حسن زاده ، بیان داشت: همچون گذشته ارتقا روابط برادرانه و نزدیک بین سپاه و پلیس را در راستای خدمت بیش از پیش به مردم گرانقدرمان تقویت خواهیم کرد.

وی با تاکید براینکه سربازی مقام معظم رهبری و خدمتگزاری به مرم بزرگترین مدال افتخار برای ما می‌باشد افزود: هم افزایی و همکاری بیش از پیش پلیس و سپاه می تواند زمینه ارتقا و ثبات و پایداری امنیت و آرامش را به همراه داشته باشد.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه برادری و همکاری پلیس و سپاه خار چشم دشمنان است، عنوان داشت: به کوری چشم دشمنان امروز همکاری و هم آفرینی سپاه و پلیس مثال زدنی و مایه مباهات و افتخار همه دوستداران اسلام و انقلاب است.

رئیس پلیس پایتخت بیان داشت: سپاه پاسداران امروز مایه مباهات اسلام و انقلاب است و پیشرفت های سپاه در عرصه های مختلف نظامی و علمی و فن آوری و اجتماعی افتخار آفرین است.

سردار رحیمی گفت: امروز به یمن تلاش ها و مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی آرامش و امنیت مطلوبی در کشور و در پایتخت کشور غزیزمان حکمفرما است .

در این جلسه سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با تبریک سال جدید، از تلاش ها و ابتکارات سردار رحیمی در استقرار امنیت و آرامش پایتخت، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 


منبع خبر : خبرگزاری فارس