واکنش هاشمی نسبت به معرفی کاندیداهای شهردار آینده پایتخت

شهرداران آنلاین/به گزارش خبرنگار مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: امروز لایحه‌ای بررسی شد که مربوط به تهاتر بودجه غیر نقد میان بدهکاران و طلبکاران شهرداری بود. وی افزود: این مسئله بیشتر کارگزاری‌ها را هدف قرار داده است همیشه مسئله بدهکاری‌ها در شهرداری و عدم وجود عدالت در پرداخت […]

شهرداران آنلاین/به گزارش خبرنگار مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: امروز لایحه‌ای بررسی شد که مربوط به تهاتر بودجه غیر نقد میان بدهکاران و طلبکاران شهرداری بود.

وی افزود: این مسئله بیشتر کارگزاری‌ها را هدف قرار داده است همیشه مسئله بدهکاری‌ها در شهرداری و عدم وجود عدالت در پرداخت بدهی وجود ندارد لذا اعضا برای ایجاد شفافیت در این پرداخت‌ها این لایحه را بررسی کردند. شهرداری نیز لایحه‌ای برای ایجاد یک سامانه و توافق بدهکاران برای تهاتر اموال شهرداری را ارائه داد.

وی عنوان کرد: بنده درباره این لایحه سوالاتی داشتم که این لایحه تنها تبدیل به یک لایحه غیر قابل اجرا نشود و دلیل مخالفت بنده با بندهای آن نیز این بود.

رئیس شورای شهر در پاسخ به این پرسش که آیا این سامانه قابلیت اجرا شدن دارد یا خیر اظهار داشت: هر سامانه‌ای باید مشکلات آن رفع شود و این اقدامات باید در چند مرحله انجام شود.

هاشمی با اشاره بر جلسه خود با اعضای جدید گفت: خیر ما جلسه نداریم بلکه بنده دعوت نامه‌ای برای آقای چمران ارسال کردم که اگر اعضای جدید شورا تمایل دارند می‌توانیم جلسه‌ای با اعضای شورای پنجم در روز سه شنبه داشته باشیم تا گزارش و آخرین وضعیت عملکردها در شورا ارائه شود و ما نیز منتظر پاسخ شورای ششم هستیم.

رئیس شورای شهر بیان کرد: از ۱۴ مرداد نیز ما دیگر در شورا نخواهیم بود و اعضای جدید می‌توانند مستقر شوند و مراسم نیز بر عهده وزارت کشور است که احتمالاً در هفته بعد آن انجام می‌شود.

هاشمی ابراز داشت: اعضای شورای ششم برای اطلاع از وضعیت شهرداری، از معاونان این نهاد درخواست جلسه کرده بودند که این امر به شورا ارتباطی ندارد.

وی درباره نظر خود درمورد نامزدهای شهرداری تهران عنوان کرد: به نظرم این لیست گمانه زنی است و به گونه‌ای است که گویا کسی این لیست را تأیید و در سایت‌ها قرار داده است. این لیست به گونه‌ای است که انگار اعضا آن را نوشتند اما به طور کلی از آن بی خبرم.