ورود ۱۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان شهری تربت حیدریه

وحید فرخ تبار گفت: پس از گذشت ۱۵ سال با کمک دولت و همچنین از محل منابع داخلی شهرداری، ۱۲ دستگاه اتوبوس. شهری به ناوگان حمل و نقل تربت حیدریه اضافه شد. وحید فرخ تبار، شهردار تربت حیدریه صبح امروز در آیین رونمایی از فاز نخست اتوبوس های شهری تربت حیدریه اظهار داشت: برآیند همه ماموریت های شهرداری رفاه […]

وحید فرخ تبار گفت: پس از گذشت ۱۵ سال با کمک دولت و همچنین از محل منابع داخلی شهرداری، ۱۲ دستگاه اتوبوس. شهری به ناوگان حمل و نقل تربت حیدریه اضافه شد.
وحید فرخ تبار، شهردار تربت حیدریه صبح امروز در آیین رونمایی از فاز نخست اتوبوس های شهری تربت حیدریه اظهار داشت: برآیند همه ماموریت های شهرداری رفاه اجتماعی است و توسعه ناوگان حمل و نقل شهری یکی از مهمترین موضوعاتی است که به این رفاه کمک می کند.
وی تصریح کرد: متخصصان علم ترافیک به این نتیجه رسیدند در کنار سخت افزارها، تنوع و خرید تجهیزات اعم از اتوبوس و سایر دستگاهها به ترافیک شهر و تسهیل حمل و نقل نیز کمک می کند.
فرخ تبار افزود: بر همین اساس و با توجه به اینکه از سال ۸۶ ناوگان این شهر بروز رسانی نشده بود، با دستورالعمل جدید شهرداری ها و دهیاری ها و با حمایت و هماهنگی مسوولین شهرستان. و پیشنهاد سازمان حمل و نقل و همچنین پیگیری های نماینده مجلس در گام نخست موضوع تامین اعتبار اولیه یا همان سهم شهرداری در دستور کار قرار گرفت.
شهردار تربت حیدریه گفت: ۱۲ دستگاه اتوبوس شهری با اعتبار ۶۲ میلیارد تومان که سهم شهرداری تربت حیدریه نیز ۲۵ درصد به میزان ۱۶ میلیارد تومان در دو مرحله نیز پرداخت شد و امروز در فاز نخست چهار دستگاه به ناوگان حمل و نقل اضافه می شود و مابقی اتوبوس ها طی ماههای آینده وارد ناوگان حمل و نقل خواهند شد.
فرخ تبار افزود: این اتوبوس ها ۳۵ نفره و مجهز به سامانه و همچنین ویژه کم توانایان، جانبازان و معلولان است
وی بیان کرد: در حال حاضر شهرداری تربت حیدریه ۲۹ دستگاه اتوبوس شهری دارد که ۱۳ دستگاه متعلق به شهرداری و بقیه متعلق به بخش خصوصی است که با پروژه بازسازی اتوبوس هایی که در انتهای سال گذشته در دستور کار قرار گرفت تعداد اتوبوس های نوسازی و بازسازی شده به ۱۷ دستگاه می رسد.

منبع خبر