وزیر کشور از سامانه هوشمند مدیریت ناوگان اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری رونمایی کرد

آیین رونمایی از سامانه هوشمند مدیریت ناوگان حمل و نقل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر در سومین نمایشگاه شهر هوشمند برگزار شد. رسول محمدی راستین، مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه سامانه هوشمند مدیریت […]

آیین رونمایی از سامانه هوشمند مدیریت ناوگان حمل و نقل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر در سومین نمایشگاه شهر هوشمند برگزار شد.

رسول محمدی راستین، مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه سامانه هوشمند مدیریت ناوگان اتوبوسرانی توسط متخصصان اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری ساخته شده، گفت: یکی از مزیت‌های این سامانه هوشمند طراحی آن بر اساس تجربیات، نیازها و چالش‌های سازمان‌های اتوبوسرانی در سالهای گذشته است.

وی افزود: امکان استفاده از کارت بلیت واحد در سراسرکشور، یکپارچگی سامانه‌های AFC  و AVL، مشخص بودن موقعیت جغرافیایی محل تراکنش، امکان شارژ کارت بدون دسترسی به کارت، امکان پرداخت از طریق کارت، QR و اپلیکیشن موبایل و همچنین تعریف هوشمند و منعطف تعرفه‌های خطوط بر اساس زمان ارائه سرویس و زمینه‌سازی برای استفاده از کارت‌های بانکی به جای بلیت از جمله ویژگی‌های سامانه مذکور است.

محمدی راستین اظهار داشت: این سامانه، امکان کاهش هزینه‌های سازمان‌ها در تامین تجهیزات سخت‌افزاری و همچنین کنترل و صرفه‌جویی در مصرف سوخت را فراهم آورده است.

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری، دانش و تجربه فنی تولید شده در حوزه مدیریت هوشمند ناوگان را متعلق به سازمانهای اتوبوسرانی شهری و حمل و نقلی دانست و گفت: اتحادیه آمادگی دارد این تجربه و دانش را در اختیار  تمامی سازمان‌ها قرار دهد.

منبع خبر