وزیر کشور از طرح های عمرانی شهر بجنورد بازدید کرد

دکتر وحیدی وزیر کشور و دکتر جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در جریان بیست و ششمین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان خراسان شمالی، روز پنج شنبه دوم تیرماه از برخی طرح های عمرانی شهر بجنورد بازدید کردند و از نزدیک در جریان مسایل […]

دکتر وحیدی وزیر کشور و دکتر جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در جریان بیست و ششمین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان خراسان شمالی، روز پنج شنبه دوم تیرماه از برخی طرح های عمرانی شهر بجنورد بازدید کردند و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات طرح های در دست اجرا قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، دکتر وحیدی  و دکتر جمالی نژاد از مسیل های ورودی به گلستان شهر بازدید کردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این طرح ها قرار گرفتند.
وزیر کشور همچنین از سوله مدیریت بحران این شهر که در مواقع اضطرار و بحرانی برای مدیریت شهری استفاده خواهد شد، بازدید کرد.
وزیر کشور در ادامه برنامه سفر به بجنورد، دیداری چهره به چهره با مردم این شهر داشت و پای صحبتهای آنان نشست و  پس از آن با خانواده شهدا دیدار کرد.

منبع خبر