وزیر کشور حکم ‌شهردار شهرکرد را امضا کرد

حکم شهردار شهرکرد به نام “محمدحسین واحدیان” از سوی احمد وحیدی وزیر کشور صادر و ابلاغ شد، از این به بعد واحدیان رسما سکاندار شهرداری شهرکرد می‌شود. پیش از این عبدالصادق نجفی بعنوان سرپرست شهرداری شهرکرد مشغول به کار بود که در یکصد و چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهرمرد محمدحسین واحدیان به عنوان شهردار شهرکرد […]

حکم شهردار شهرکرد به نام “محمدحسین واحدیان” از سوی احمد وحیدی وزیر کشور صادر و ابلاغ شد، از این به بعد واحدیان رسما سکاندار شهرداری شهرکرد می‌شود.

پیش از این عبدالصادق نجفی بعنوان سرپرست شهرداری شهرکرد مشغول به کار بود که در یکصد و چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهرمرد محمدحسین واحدیان به عنوان شهردار شهرکرد از سوی اعضای شورا انتخاب و این مسئله به وزارت کشور ارسال شد.

واحدیان، شهردار جدید شهرکرد از جمله جوانان دهه شصتی متولد سال ۱۳۶۴ و دارای دو کارشناسی ارشد در رشته‌های مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی و MBA گرایش مدیریت استراتژیک شهری است، همچنین کارشناسی خود را در رشته مکانیک به پایان رسانده است.

شهردار جدید شهرکرد در کارنامه خود سوابقی همچون شهردار منطقه یک ویژه کاشان، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کاشان و مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان را دارد.

منبع خبر