وزیر کشور حکم شهردار کرج را امضا کرد

وزیر کشور حکم شهردار کلانشهر کرج را امضا کرد. مهرداد کیانی، منتخب شورای شهر کرج برای تصدی کرسی مدیریت شهری این کلانشهر موفق شد حکم خود را از وزیر کشور دریافت کند. در حکم ابلاغی احمد وحیدی  وزیر کشور خطاب به مهرداد کیانی شهردار کرج  آمده است: در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده […]

وزیر کشور حکم شهردار کلانشهر کرج را امضا کرد.

مهرداد کیانی، منتخب شورای شهر کرج برای تصدی کرسی مدیریت شهری این کلانشهر موفق شد حکم خود را از وزیر کشور دریافت کند.

در حکم ابلاغی احمد وحیدی  وزیر کشور خطاب به مهرداد کیانی شهردار کرج  آمده است:

در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرج به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار کرج منصوب می‌نمایم.
امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و در ظل توجهات حضرت بقیه ا.. الاعظم اروحنا فداء و رعایت کامل قوانین و مقررات مربوط و لحاظ نمودن سیاست ها و برنامه های مصوب در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با درنظر گرفتن پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی- ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق،هویت بخشی به سیما و منظر شهرها و استحکام بناها،رعایت ملاک های امانت،دینداری، توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، تکریم و حسن سلوک با مردم و جلب اعتماد عمومی،جلب مشارکت های مردمی و خلاقیت در ارائه خدمات،همکاری متقابل با مسئولین ملی و محلی به منظور تقویت مدیریت شهری کارآمد و نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و رعایت کامل لحاظ نمودن سیاست ها و برنامه های مصوب در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.
شورای اسلامی شهر کرج نیز ضمن تبریک توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارد.

منبع خبر