وزیر کشور حکم مسئولیت شهردار شیراز را ابلاغ کرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد: حکم مسئولیت محمد حسن اسدی شهردار این کلانشهر از سوی احمد وحیدی وزیر کشور صادر و ابلاغ شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمدرضا هاجری گفت: روز شنبه نهم مهرماه ۱۴۰۱ از سوی وزیر کشور، حکم شهردار شیراز صادر و ابلاغ شده است. وی تصریح کرد: با توجه به صدور […]

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد: حکم مسئولیت محمد حسن اسدی شهردار این کلانشهر از سوی احمد وحیدی وزیر کشور صادر و ابلاغ شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمدرضا هاجری گفت: روز شنبه نهم مهرماه ۱۴۰۱ از سوی وزیر کشور، حکم شهردار شیراز صادر و ابلاغ شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به صدور حکم محمد حسن اسدی به عنوان شهردار شیراز، مصطفی کیانی رحیمی عضو علی البدل، وارد شورا خواهد شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: جلسه تکریم و معارفه شهردار و عضو جدید شورای این کلانشهر طی هفته جاری برگزار می شود.
محمدحسن اسدی شنبه ۱۲ شهریورماه جاری در جلسه شورای اسلامی شهر از سوی اعضای این نهاد و در پایان سال اول فعالیت ششمین دوره پارلمان شهری این کلانشهر بعنوان بیست و چهارمین شهردار شیراز بعد از انقلاب اسلامی انتخاب شد.
اسدی که به گفته خودش ۳۲ سال در سمت های اداری و در شهرداری شیراز خدمت کرده عصر شنبه بعنوان شهردار کلانشهر شیراز انتخاب شد.
هر دو شهرداری که تاکنون از سوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز انتخاب شده از دل اعضای این نهاد بوده است و شورای ششم شاید از این منظر منحصر به فرد باشد که شهردار زاده است.
محمد حسن اسدی کیست؟
اسدی متولد ۱۳۴۵ و دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت استراتژیک است و عضویت در ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز ،سرپرستی شهرداری شیراز، معاونت مالی و اقتصادی و همچنین معاونت مالی و اداری شهرداری شیراز، مدیرکل تسهیلات و تامین منابع وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا، معاون پشتیبانی سازمان مسکن و شهرسازی استان فارس و معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان شیراز را در کارنامه دارد.
محمد حسن اسدی در انتخابات شورای ششم از فهرست انتخاباتی دوم اصولگرایان با عنوان شورای متخصصین انقلابی و به اختصار “شما” ( با شعار من انقلابی ام) به شورای اسلامی شهر شیراز راه یافته بود.
رضا محمدیان و محمد فرخ زاده دیگر اعضای راه یافته از این فهرست به شورای ششم بودند که چندی بعد، فرخ زاده با استعفا از شورا به استانداری فارس رفت.

منبع خبر