پاسخگویی مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان در دیدار مردمی جزیره قشم

مهندس محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با همراهی استاندار هرمزگان در دیدار مردمی جزیره قشم حضور یافت و به درخواست های مردمی در حوزه برق رسیدگی کرد.   به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان ، برنامه بی واسطه با مردم قشم به […]

مهندس محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با همراهی استاندار هرمزگان در دیدار مردمی جزیره قشم حضور یافت و به درخواست های مردمی در حوزه برق رسیدگی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان ، برنامه بی واسطه با مردم قشم به ابتکار استاندار هرمزگان در شهرستان های این استان برگزار می‌شود و تمامی مدیران دستگاه های اجرایی در این برنامه حضور می یابند.

 

محمد کریمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در حاشیه این برنامه ضمن تقدیر از حمایت ها و همراهی استاندار هرمزگان ، پاسخگوی سووالات و درخواست های مردمی در این جزیره پیرامون ، انشعابات برق ، اصلاح شبکه ، رفع افت ولتاژ ، تامین وتوزیع بهینه برق و برقرسانی به مناطق محروم بود.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان ، در حاشیه این برنامه با بیان اینکه کارکنان و متخصصان ، مهندسین ، نیروهای سیم بان و همه خدمتگزاران این شرکت در شرایط بحرانی آب و هوایی در کنار مردم هستند افزود: در بسیاری از رخدادهای جوی در کوتاهترین زمان ممکن نیروهای خدوم شرکت به حل مساله پرداختند و با تامین و توزیع برق در کوتاه ترین زمان ممکن به رفع حادثه همت گماردند.

 

مهندس کریمی همچنین با قدردانی از تلاش کارکنان شرکت و همراهی مردم جزیره قشم برای عبور موفق از نقطه اوج مصرف تابستانی برق اظهار داشت : بدون تردید بدون تعامل و هم فکری و هم افزایی نیروها و مدیریت بار دستیابی به موفقیت های بزرگ امکان پذیر نیست ، نیروهای عملیاتی شرکت برای عبور از تابستان پرمصرف امسال نیز برنامه ریزی های منسجم انجام داده اند.

 

مهندس کریمی ، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان ، اجرای شبکه های فشار ضعیف هوایی و زمینی ، احداث چراغ های روشنایی معابر ، نصب و راه اندازی پست های زمینی و هوایی ، اصلاح وبهینه سازی شبکه های توزیع در جزیره زیبای قشم و سایر شهرستان ها و همچنین در جزایر بوموسی ، تنب بزرگ ، کوچک و فارور ، جایگزینی سیم مسی با کابل خودنگهدار فشار ضعیف هوایی در بسیاری از نواحی و جزایر را بخشی از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق دانست.

 

در این برنامه ۲۷۶ نفر از مردم نگین خلیج فارس با مراجعه به استاندار هرمزگان درخواست‌های خود را مطرح کردند که بررسی و دستورات لازم به مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه صادر شد.

 

مهدس دوستی استاندار هرمزگان در نخستین برنامه سفر یک روزه خود به این شهرستان مرزی با همراهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و مسوولین شهرستانی با حضور در گلزار شهدای این شهر با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان این شهرستان مرزی ادای احترام کرد.

 

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.