پرداخت کمک هزینه سرویس مدارس به دانش آموزان استثنایی اصفهان

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: کمک هزینه سرویس مدارس به حساب سرپرست دانش‌آموزان استثنایی این کلان‌شهر واریز شد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه انلاین” و به نقل از ایمنا، محمد پرورش اظهار کرد: شرکت‌های حمل‌ونقل دانش آموزی به دانش آموزان کم توان جسمی و ذهنی خدمات سرویس […]

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: کمک هزینه سرویس مدارس به حساب سرپرست دانش‌آموزان استثنایی این کلان‌شهر واریز شد.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه انلاین” و به نقل از ایمنا، محمد پرورش اظهار کرد: شرکت‌های حمل‌ونقل دانش آموزی به دانش آموزان کم توان جسمی و ذهنی خدمات سرویس مدارس را ارائه می‌دهد.
وی افزود: در دوره جدید مدیریت شهری با حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان کمک هزینه‌ای برای ایاب و ذهاب این دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با همکاری اداره آموزش استثنایی و اداره کل بهزیستی استان اصفهان، شناسایی این خانواده‌ها انجام و اطلاعات مورد نیاز برای پرداخت کمک هزینه، دریافت شده است.
وی با بیان اینکه این کمک هزینه به حساب سرپرست دانش آموزان واریز شده است، گفت: به‌منظور تشویق رانندگانی که متولی سرویس‌دهی به این دانش‌آموزان بودند، یارانه‌ای در نظر گرفته شده است که به‌زودی به آن‌ها پرداخت خواهد شد.