پروژه بزرگ میدان شهدای هسته ای در اختیار شهروندان قرار می گیرد

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: پروژه بزرگ میدان شهدای هسته ای با ۳۹ هزار مترمربع عرصه، تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

پروژه بزرگ میدان شهدای هسته ای در اختیار شهروندان قرار می گیرد

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: پروژه بزرگ میدان شهدای هسته ای با ۳۹ هزار مترمربع عرصه، تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مجید طرفه تابان با اشاره به اینکه میدان شهدای هسته ای با تکمیل در اجرا به مرحله بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: پروژه میدان شهدای هسته ای که در پی سالها درخواست شهروندان برای ایمن و روان سازی این محور در این دوره مدیریت شهری با جدیت پیگیری شد، اکنون به پیشرفت ۱۰۰ درصدی رسیده است و در روز عید غدیر خم به شهروندان تقدیم می شود. 

وی ادامه داد: میدان شهدای هسته ای شامل حدود ۴۰ هزار مترمربع عرصه است که یکی از بزرگترین پروژه ها با کارکرد هندسی و ترافیکی به شمار می رود و سه خیابان اصلی با عرض ۶۰ متر به علاوه یک خیابان دسترسی محله پینارت به این میدان منتهی می شود.  

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه هریک از این خیابان ها یک پروژه بزرگ به شمار می رود، گفت: حجم آسفالت اجرا شده در این میدان ۴۳۰۰ تن است. 

وی بیان کرد: خیابان ارغوانیه به عنوان یکی از خیابان های اصلی اطراف میدان شهدای هسته ای با هدف تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، کاهش خطرات احتمالی ناشی از تصادفات، ساماندهی مسیر خیابان و روان سازی ترافیک، ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه و مناسب سازی محیط احداث شده است. 

* ۲۸۸ هزار مترمربع اجرای آسفالت فقط در خیابان ارغوانیه 

طرفه تابان با بیان اینکه اجرای آسفالت در خیابان ارغوانیه بیش از ۲۸۸ هزار مترمربع بوده است، اظهار کرد: یکی دیگر از خیابان های احداث شده اطراف این میدان، پروژه خیابان روشن دشت حدفاصل میدان شهدای هسته ای تا کانال آب است.

وی در خصوص ویژگی های خیابان روشن دشت افزود: این خیابان دارای دو باند تندرو با عرض هرکدام ۱۱ متر و دو باند کندرو با عرض ۷ متر است. همچنین ضلع شمالی و جنوبی خیابان شامل پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری است که هرکدام شش متر عرض دارد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای آزادسازی باند کندرو و تندرو ضلع جنوبی خیابان روشن نیاز به تخریب ۹۵۰۰ مترمکعب سنگ بود که این کار انجام شد، گفت: یکی دیگر از خیابان های اطراف این میدان، خیابان سلمان فارسی است که تکمیل شده است.

کد محتوا ۳۶۵۸۴

برچسب ها