پروژه بزرگ و فراگیر آسفالت مناطق محروم در نوشهر کلید خورد

پروژه بزرگ و فراگیر آسفالت با حضور معاون امور عمرانی استاندار مازندران در مناطق محروم نوشهر اجرایی و عملیاتی شد. عباس همپا شهردار نوشهر پیش ازظهر چهارشنبه در مراسم آغاز پروژه بزرگ فراگیر آسفالت در مناطق محروم نوشهر با بیان اینکه منطقه بهجت آباد از مناطق الحاقی و کم برخوردار نوشهر به شمار می‌رود، بازآفرینی […]

پروژه بزرگ و فراگیر آسفالت با حضور معاون امور عمرانی استاندار مازندران در مناطق محروم نوشهر اجرایی و عملیاتی شد.

عباس همپا شهردار نوشهر پیش ازظهر چهارشنبه در مراسم آغاز پروژه بزرگ فراگیر آسفالت در مناطق محروم نوشهر با بیان اینکه منطقه بهجت آباد از مناطق الحاقی و کم برخوردار نوشهر به شمار می‌رود، بازآفرینی این منطقه را از برنامه‌ها بیان کرد.

وی افزود: طرح جامع تفصیلی نوشهر سال‌های سال به تعویق افتاده است وامیدواریم این آرزوی دیرینه شهروندان با پیگیری مدیران استان و معاونت عمرانی محقق شود تا وضعیت املاک شهروندان تعیین تکلیف شود.

وی گفت ساخت وساز بی رویه سبب شده تا نتوانیم آب‌های سطحی و سرگردان و مسائل را مدیریت کنیم و در طرح جامع بازنگری و تفصیلی شهری امیدواریم توسعه خوبی را در شهر شاهد باشیم.

پروژه بزرگ و فراگیر آسفالت با همت شهرداری و شورای شهر نوشهر و اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال و با مساحت ۲۰۰ هزار مترمربع در نوشهر عملیاتی شد.

منبع خبر