پروژه معبر پادگان زنجان با صرف اعتبار ۷۰ میلیارد تومان‌ به بهره‌برداری رسید

مراسم افتتاح رسمی محور داخل پادگان شهر زنجان به دست رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و هیئت همراه انجام شد. علی رضا فیروفر، شهردار زنجان در این مراسم اظهار داشت: یکی از مهم ترین پروژه های شهر زنجان معبر پادگان است که بعد از این نام بزرگ راه شهید سلیمانی را به خود خواهد گرفت. وی […]

مراسم افتتاح رسمی محور داخل پادگان شهر زنجان به دست رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و هیئت همراه انجام شد.
علی رضا فیروفر، شهردار زنجان در این مراسم اظهار داشت: یکی از مهم ترین پروژه های شهر زنجان معبر پادگان است که بعد از این نام بزرگ راه شهید سلیمانی را به خود خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه ۵۰ درصد پروژه در طول یک سال اخیر انجام شد افزود: با همکاری ارتش و سایر مسئولان امروز شاهد افتتاح این پروژه هستیم، این در حالی است که ۹۵۰ متر با عرض ۵۰ متر در این پروژه بازگشایی معبر انجام شده است.
شهردار زنجان گفت: هزینه به روز شده عملیات این پروژه در حدود ۷۰ میلیارد تومان است و در این راستا شهرداری تعهداتی در خصوص ساختمان ها، سردرب قدیمی و جدید پادگان داشت که به تعهدات خود عمل کرد.
وی با بیان اینکه امروز با افتتاح رسمی این معبر به شدت از ترافیک محور ۲۲ بهمن که یک شریان حیاتی است کاسته شده است، گفت: امیدواریم روان سازی ترافیک را به همین روال ادامه دهیم.
فیروزفر گفت: سعی کرده ایم با احصای مطالبات مردم بخش اعظمی از مطالبات اساسی شهروندان را پاسخ دهیم.

منبع خبر